زندان کاشمر؛ نیمهتمام یا فرسوده؟
اگر مخالفان مذاکرات حق تجمع دارند، موافقان هم دارند
ترجیح عقلانیت ایرانی بر دیدگاههای آخرالزمانی
بازار و آزمون «عدالت»
هنر مرشدي، جايي که ضرب با عشق گره ميخورد
ثبت 612 سند مالکیت؛ گامی مهم در صیانت از دارایی های شهرداری کاشمر
خلع ید از سایت امدادی ترشیز؛ جفا به حقوق مردم منطقه
وقتی دردِ نشریات محلی شنیده نمیشود
مردم با درک صحیح از اوضاع، در کنار نظام و نیروهای مسلح ایستادند
مسئولیتپذیریِ واقعی؛شرط خدمت به مردم
مدیر باغبانی سازمان جهادکشاورزی خراسانرضوی از تولید 50 درصد انگور استان در منطقه ترشیز شامل شهرستانهای کاشمر، خلیلآباد و بردسکن خبر داد. محمد میری در گفتوگویی افزود: در خراسانرضوی حدود 29 هزار هکتار سطح زیر کشت باغات انگور است که به لحاظ سطح و تولید رتبه سوم را در کشور دارا هستیم.
صدای خاوران-دبیر هیئت فوتبال خراسان رضوی با اشاره به اینکه نیمی از جامعه را بانوان تشکیل میدهند، گفت: باید به فوتبال و فوتسال این قشر از جامعه توجه شود.
صدای خاوران-رئیس جمعیت هلال احمر کاشمر گفت: کاشمر برای مواقع بحرانی به سه منطقه تقسیم بندی شده است.
حجتالاسلام جواد نیکبین، نماینده مردم شهرستانهای کاشمر، بردسکن، خلیلآباد و کوهسرخ در بیست و سومین سالگرد انتشار دوهفتهنامه آوای کاشمر، در محل دفتر این نشریه حضور یافت. وی ضمن تبریک به دستاندرکاران نشریه و قابل تقدیر دانستن تلاش آنها در استمرار فعالیت مطبوعاتیشان در راستای اطلاعرسانی و روشن ساختن افکارعمومی نسبت به مسائل مختلف جامعه، بهطور مفصل در گفتوگویی اختصاصی شرکت کرد و از هر دری سخن گفت. آنچه میخوانید ماحصل این گفتوگوست؛
صدای خاوران-اينکه بدهي 14 ميليارد توماني اين کارخانه 100 ميليارد تومان اعلام شود و مديران بانک حاضر به پاسخگويي نسبت به نحوه محاسبه اين اعداد نباشند، جاي سئوال و پيگيري دارد.
صدای خاوران- مسئول امور فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشمر گفت: فعالیت سینما ایران کاشمر پس از یک سال تعطیلی به خاطر شیوع ویروس کرونا مجدد با اکران فیلم " درخت گردو " فعالیت خود را آغاز می کند.
صدای خاوران-نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی از برگزاری هشتاد و چهارمین سالگرد شهید آیت الله سید حسن مدرس با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، جمعی از نمایندگان و مسئولان استانی خبر داد.
بخشدار بخش فرحدشت کاشمر گفت: بر اساس آنچه اعلامشده راهاندازی ادارات و یا نمایندگیهای آنها مانند ادارات آب، برق و گاز منوط به ارتقاء مرکز بخش به شهر است.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان کوهسرخ گفت: اگر در روزهای پایانی هفته و تعطیلات رفتوآمد کاشمریها به کوهسرخ نباشد و منطقه در قرنطینه باشد، قطعاً مشکل خاصی نخواهیم داشت.