• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
پارس وی دی اس
3
استاندار خراسان رضوی:

مسکن و اشتغال اولویت اصلی مدیران خراسان رضوی است

  • کد خبر : 7784
  • ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱
مسکن و اشتغال اولویت اصلی مدیران خراسان رضوی است
پایگاه خبری تحلیل صدای خاوران به نقل از مهر ـ ستاندار خراسان رضوی گفت: موضوع اشتغال و مسکن در خراسان رضوی اولویت کاری مدیران است و امیدواریم بتوانیم در این حوزه با مشارکت مردم اقدامات مناسبی انجام دهیم.

یعقوبعلی نظری ظهر سه شنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی، تخصیص واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در محل فرهنگسرای سیمرغ نیشابور اظهار کرد: انقلاب اسلامی یک نقطه عطفی برای بشر بعد از ظهور اسلام و کشتی نجات دهنده بشریت است و مهم‌ترین یادگار امام خمینی (ره) و شهدا این کشور است.

استاندار خراسان رضوی افزود: دشمن طمع کرده تا ارتباط دینی و معنوی ما را با هویت ملی قطع کند اما تیرشان به سنگ خورد و نظام جمهوری اسلامی الگوی بسیاری از جوامع است.

وی بیان کرد: ما نظام و ملتی مستقل هستیم و استقلال یک نعمت معنوی است که ما به معنای واقعی کلمه از آن بهره مند و دارای آزادی و استقلال در کشور هستیم و برخی‌ها حتی معترضند اما آزادانه حرف خود را می‌زنند، جمهوری اسلامی عین اقتدار خود مظلوم است.

نظری افزود: برخی مشکلات در کشور وجود دارد اما این مشکلات ناشی از عملکرد ضعیف مدیران و افراد بوده نه حکومت اسلامی و دینی که از لحاظ کلی وجود آن درست و کامل است.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اعتراضات اخیر در خراسان رضوی اظهار کرد: صف مردم با همه مشکلات از صف کسانی که اتصال به دشمنان و معاندین دارند جدا است و خراسان رضوی بدلیل وجود بارگاه منور امام هشتم (ع) از جایگاه خاص و مهمی برخوردار است و به همین جهت برنامه‌ریزی هایی از سوی دشمنان در این استان انجام شده بود.

وی گفت: موضوع اشتغال و مسکن در خراسان رضوی در اولویت کاری مدیران ماست و این دو موضوع زمینه فعال کردن حوزه‌های دیگر است و امیدواریم بتوانیم در این حوزه با مشارکت مردم اقدامات مناسبی انجام دهیم.

نظری ادامه داد: پیشرفت پروژه‌های مسکن در خراسان رضوی لحظه به لحظه رصد می‌شود و به همین جهت سرکشی‌هایی بدون اطلاع از پروژه‌ها در استان داریم تا هر چه زودتر این پروژه‌ها به اتمام برسد و در اختیار مردم قرار گیرند.

استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: در ۶ ماهه گذشته ۳۰ درصد اشتغال کشور به استان خراسان رضوی اختصاص یافته بود و از سال گذشته تاکنون ۱۳۰ هزار اشتغال در خراسان رضوی ایجاد شده است.

مهر 

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=7784
پارس وی دی اس

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.