• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
پارس وی دی اس
5
مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد

تامین زمین برای احداث بیش از ۱۴۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی

  • کد خبر : 7820
  • ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
تامین زمین برای احداث بیش از ۱۴۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی
صدای خاوران به نقل از ایسناـ مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: تا کنون ۱۴۰ هزار و ۱۶۷ قطعه زمین در استان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن تامین شده است.

عباس یوسف زاده در خصوص ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی اظهار کرد: سهم این استان از طرح ملی نهضت ملی مسکن ۴۰۰ هزار واحد طی یک برنامه چهار ساله است که سهم آن نسبت به کشور ۱۰ درصد است.

وی افزود: از این میزان ۱۰۰ هزار واحد مربوط به مسکن روستایی، ۶۰ هزار واحد مربوط به شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر، ۶۰ هزار واحد مربوط به شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر، ۱۱۰ هزار واحد مربوط به مشهد و حومه و ۷۰ هزار واحد در قالب خود مالکی است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی درباره تعداد متقاضیان که حائز شرایط بوده و تایید نهایی شده‌اند، افزود: تعداد افرادی که در خراسان رضوی تاکنون استعلام ثبت گرفته‌اند ۲۷۵ هزار و ۷۴۹ نفر است.

یوسف زاده درباره تعداد زمینی که تاکنون در خراسان رضوی تخصیص داده شده، تصریح کرد: تا کنون ۱۴۰ هزار و ۱۶۷ قطعه زمین در استان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن تامین شده است.

وی ادامه داد: با توجه به ابعاد وسیع پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن پیشرفت پروژه‌ها متفاوت و در مراحل مختلف خاکبرداری، خاکریزی، بتن ریزی، فونداسیون، سفت کاری، نازک کاری و … است.

خبرگزاری ایسنا

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=7820
پارس وی دی اس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.