• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
پارس وی دی اس
2

قدرت اسرائیل و آمریکا در برابر رزمندگان اسلام رو به افول است

  • کد خبر : 9499
  • ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۸:۳۸
قدرت اسرائیل و آمریکا در برابر رزمندگان اسلام رو به افول است
صدای خاوران-نماینده شورای استان خراسان‌رضوی در شورای عالی استان‌ها با تاکید بر این‌که پیروزی از آن مقاومت است، عنوان کرد: تمامی اتفاقاتی که در منطقه شاهد هستیم، برای نابودی اسرائیل است. وی با بیان این‌که امروز در فرانسه، انگلیس و آمریکا ملت‌هایشان علیه سردمداران کشورشان شعار می‌دهند، افزود: در خاورمیانه دیگر جایی برای آمریکا نیست، به نفع‌شان است هر چه زودتر پایگاه‌های نظامی خودشان را جمع کرده و بروند.

 

رئیس شورای استان خراسان‌رضوی خاطر نشان کرد: یهودی که مدعی رسانه و ثروت دنیا بود و آمریکایی که هژمونی دنیا را برای خود یدک می کشید، امروز قدرتشان در برابر رزمندگان اسلام رو به افول است.

موسی‌الرضا حاجی‌بگلو در جمع راهپیمایان 13 آبان کاشمر گفت: وقایع 13 آبان درس بزرگی برای ملت بزرگ ایران است تا بتوانیم همچنان پاینده و راه خون شهدا را ادامه دهیم.

وی در خصوص وقایعی که امروز در منطقه خاورمیانه شاهد آن هستیم، اظهار کرد: همه ما در این ایام وظیفه حمایت از جبهه مقاومت را داریم.

حاجی بگلو با اعلام این‌که رژیم غاصب اسرائیل و آمریکا دیگر توان ایستادن در برابر جبهه مقاومت را ندارند، اظهار کرد: تمامی کشورهایی که دم از حقوق بشر و دموکراسی می‌زدند، امروز برای مقابله با حماس دور هم جمع شده‌اند.

نماینده شورای استان خراسان‌رضوی در شورای عالی استان‌ها با تاکید بر این‌که پیروزی از آن مقاومت است، عنوان کرد: تمامی اتفاقاتی که در منطقه شاهد هستیم، برای نابودی اسرائیل است.

وی با بیان این‌که امروز در فرانسه، انگلیس و آمریکا ملت‌هایشان علیه سردمداران کشورشان شعار می‌دهند، افزود: در خاورمیانه دیگر جایی برای آمریکا نیست، به نفع‌شان است هر چه زودتر پایگاه‌های نظامی خودشان را جمع کرده و بروند.

حاجی‌بگلو با اعلام این‌که انقلاب ایران با خون شهدا شکل گرفته است، افزود: امروز همه ما مکلفیم در راستای حفظ ارمان‌های نظام و انقلاب هر چه در توان داریم به کار گیریم.

همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در کاشمر با حضور پرشور مردم ولایت‌مدار برگزار شد.

 

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=9499
  • نویسنده : جواد افتخاری
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.