زندان کاشمر؛ نیمهتمام یا فرسوده؟
اگر مخالفان مذاکرات حق تجمع دارند، موافقان هم دارند
ترجیح عقلانیت ایرانی بر دیدگاههای آخرالزمانی
بازار و آزمون «عدالت»
هنر مرشدي، جايي که ضرب با عشق گره ميخورد
ثبت 612 سند مالکیت؛ گامی مهم در صیانت از دارایی های شهرداری کاشمر
خلع ید از سایت امدادی ترشیز؛ جفا به حقوق مردم منطقه
وقتی دردِ نشریات محلی شنیده نمیشود
مردم با درک صحیح از اوضاع، در کنار نظام و نیروهای مسلح ایستادند
مسئولیتپذیریِ واقعی؛شرط خدمت به مردم
مدیریت شهری کاشمر در دوره اخیر با اتخاذ رویکردهای تحولی و تمرکز ویژه بر تثبیت داراییهای عمومی و افزایش درآمدهای پایدار، گامهای بلندی در مسیر توسعه متوازن برداشته است. این گزارش نگاهی است به دستاوردهای شهرداری در حوزههای حقوقی، عمرانی و رفاهی که در گفتوگو با مهندس اصغر کوهسرخی، شهردار کاشمر تبیین شده است.
صدای خاوران-آنچه جای شگفتی در این دوره داشت، امضای شش عضو شورایشهر در عدمکفایت رئیس وقت شورا بود؛ موردی که دوستان اصولگرا بهراحتی از کنارش گذشتند، اما مردم متوجه عمق فاجعه شدند که چه کسانی راست گفتند و چه عدهای هوچیگری کردند. مردم متوجه شدند؛ انگار شهردار از خط قرمز عدهای در جلوگیری از ساختوساز غیرمجاز و یا استخدام غیرقانونی، عبور کرد که چنین چند سال مورد عتاب و تهمت قرار گرفت. توقع این است در دوره جدید شورا، قوه قضائیه عملکرد شورائیان را بیشتر رصد کرده و مسئولین نگذارند بلایی که این دوره بر سر مردم آمد، مجدد تکرار شود.
عده ای از مردم برای یافتن شهرِ خوب تلاش میکنند، اما شهر خوب ساختنی است و آن شهر توسط خودِ مردمانش ساخته و پرداخته شده که الان قابل یافتن است. در توسعه شهر، دو مطلب عمده وجود دارد، اول نقش "دولت" و دوم نقش "مردم" که هرکدام نقش بسزایی در توسعه و پیشرفت شهر دارند، اما نقش مردمی آن پررنگتر و تاثیرگذارتر است.