زندان کاشمر؛ نیمهتمام یا فرسوده؟
اگر مخالفان مذاکرات حق تجمع دارند، موافقان هم دارند
ترجیح عقلانیت ایرانی بر دیدگاههای آخرالزمانی
بازار و آزمون «عدالت»
هنر مرشدي، جايي که ضرب با عشق گره ميخورد
ثبت 612 سند مالکیت؛ گامی مهم در صیانت از دارایی های شهرداری کاشمر
خلع ید از سایت امدادی ترشیز؛ جفا به حقوق مردم منطقه
وقتی دردِ نشریات محلی شنیده نمیشود
مردم با درک صحیح از اوضاع، در کنار نظام و نیروهای مسلح ایستادند
مسئولیتپذیریِ واقعی؛شرط خدمت به مردم
“یا مقلب القلوب والابصار، یا مدبّرالیل والنهار، یا محوّل الحول والاحوال، حوّل حالنا الی احسن الحال” ساعات پایانی سال 1399در حال سپری شدن است؛ باغها و بوستانها در انتظار خندهی نخستین نفس صبح نوبهار بیتابی میکنند و گلها با نغمههای رنگین خود قامت بهار را به تماشا نشستهاند. بهار، این ودیعه الهی میآید با کولهباری […]
به گزارش صدای خاوران مسئول اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشمر گفت: با موافقت ستاد کرونای شهرستان، کارناوال شادی با رعایت پروتکلهای بهداشتی در شهر راهاندازی و برنامههای متنوعی را اجرا کردند.
مسئول اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشمر گفت: ورود اقوام متوفی به داخل بهشت بقیع کاشمر ممنوع شد. سیدمهدی هاشمی با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا و وضعیت بحرانی شهر کاشمر، از شهروندان تقاضا داریم برای کاهش تعداد بیماران و همچنین جلوگیری از شیوع این بیماری در جامعه، پروتکلهای بهداشتی را رعایت کنند؛ افزود: در راستای حفظ سلامت خانواده متوفیان، تمام خدمات از جمله انتقال جسد از بیمارستان به آرامستان و مراحل غسل توسط واحد مشخص شده با رعایت پروتکلهای بهداشتی و مسائل شرعی انجام میگیرد و از حضور اقوام متوفی به داخل بهشت بقیع جلوگیری میشود.
مسئول اداره فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کاشمر از برگزاری قرعهکشی 70 جایزه برای پرداختکنندگان عوارض نوسازی و خودرو با حضور فرماندار شهرستان و شهردار کاشمر خبر داد. سیدمهدی هاشمی افزود: شهروندانی که از اواخر سال گذشته تا پایان تیرماه نسبت به پرداخت عوارض نوسازی و خودرو خود اقدام کرده باشند، در این قرعهکشی شرکت داده خواهند شد. وی با بیان اینکه مراسم قرعهکشی به صورت زنده از طریق اینستاگرام به اطلاع شهروندان میرسد؛ تصریح کرد: مراسم قرعه کشی ساعت 7 بعدازظهر چهارشنبه 30 مهرماه برگزار میشود.
مهندس جعفر سلیمانی از سال 92 مسئولیت اداره امور شهر را برعهده گرفته است، شهردار کاشمر با همکاری پرسنل شهرداری طی دو دوره فعالیت شورایشهر، اقدامات بسیاری برای آبادانی و توسعه شهر داشته است. امسال علیرغم مشکلاتی که در کشور و جهان به دلیل بیماری کوئید 19 وجود داشت، فعالیتهای عمرانی و خدماتی شهرداری در شهر همچنان ادامه داشته است. اینک فرصتی دست داد تا با گفتگو با شهردار کاشمر در جریان اقدامات انجام شده توسط شهرداری باشیم که شما را به مطالعه آن دعوت میکنیم.
شهردار کاشمر گفت: بهرغم بارشهای بهاری امسال ولی به خاطر کانالهای دفع آبهای سطحی که احداث گردیده کمترین آبگرفتگی را در سطح شهر شاهد بودیم.
شهردار کاشمر گفت: با اختصاص اعتبار 10 میلیارد ریال پروژه روشنایی فاز سه بلوار سید مرتضی، بزرگترین پارک خطی کشور تأمین شد.
شهردار کاشمرگفت: عملیات ضدعفونی و گندزدایی هسته مرکزی و معابر پرتردد شهر از اسفندماه به همت شهرداری آغاز و تا ریشهکنی بیماری کرونا ادامه خواهد داشت.
شهردار کاشمر گفت: سالیانه حدود 20 میلیارد ریال هزینه لکهگیری معابر شهر کاشمر می شود.