• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
پارس وی دی اس
7

پیام تبریک نوروزی شهردار کاشمر

  • کد خبر : 4812
  • ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴
پیام تبریک نوروزی شهردار کاشمر

“یا مقلب القلوب والابصار، یا مدبّرالیل والنهار، یا محوّل الحول والاحوال، حوّل حالنا الی احسن الحال” ساعات پایانی سال 1399در حال سپری شدن است؛ باغ‌ها و بوستان‌ها در انتظار خنده‌ی نخستین نفس صبح نوبهار بی‌تابی می‌کنند و گلها با نغمه‌های رنگین خود قامت بهار را به تماشا نشسته‌اند. بهار، این ودیعه الهی می‌آید با کوله‌باری […]

“یا مقلب القلوب والابصار، یا مدبّرالیل والنهار، یا محوّل الحول والاحوال، حوّل حالنا الی احسن الحال”

ساعات پایانی سال 1399در حال سپری شدن است؛ باغ‌ها و بوستان‌ها در انتظار خنده‌ی نخستین نفس صبح نوبهار بی‌تابی می‌کنند و گلها با نغمه‌های رنگین خود قامت بهار را به تماشا نشسته‌اند.

بهار، این ودیعه الهی می‌آید با کوله‌باری از سرسبزی و طراوت؛ و ایرانیِ مسلمان این رویش و شکوفایی را با زمزمه‌های ناب زندگی، با نام “نوروز” گرامی می‌دارد. و در چنین ایامی به استقبال بهار می‌روند و نوروز باستانی را جشن می‌گیرند.

اما امسال فصل حرکت و برکت با قامتی خجسته و سبزپوش در حالی فرا می‌رسد که شرایط به وجود آمده در پی انتشار ویروس کرونا طی یک‌سال اخیر فضای خاصی را بر جامعه حاکم نموده و تلاش همگان متمرکز بر شکستن زنجیره شیوع بیماری فراگیر کرونا در کشور است. تعداد زیادی از هموطنان و همشهریان عزیزمان مبتلا به این ویروس شدند و عده‌ایی نیز متاسفانه جان خود را از دست داده‌اند. برای همه بیماران سلامتی، برای درگذشتگان رحمت و غفران الهی و برای خانواده‌های داغدار صبر و شکیبایی از خداوند متعال خواستارم.

اینجانب از همراهی و مساعدت آحاد مردم شریف و قدرشناس و تلاش مسئولان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی که مقدمات گام نهادن شهر در عرصه‌های جدید توسعه و پیشرفت همه جانبه را فراهم آوردند، صمیمانه قدردانی می‌کنم و سالی توأم با بهروزی و توفیق و سرشار از برکت و معنویت از درگاه خداوند متعال و سبحان برای همگان آرزو دارم.

گرچه شیوع ویروس منحوس کرونا باعث بروز مشکلات عدیده‌ای گردیده اما علی‌رغم رکود اقتصادی، شاهد اقدامات سازنده در عرصه‌های مختلف در سطح شهر بوده‌ایم. جای بسی خرسندی است که اعلام نمایم مدیریت شهری کاشمر اعم از شورای‌اسلامی و شهرداری در سال 99 با وجود مسائل و مشکلات فراوان توانست بخش عمده‌ای از برنامه‌های خود را در حوزه‌های عمرانی، حمل و نقلی، فرهنگی و اجتماعی، خدماتی، اقتصادی گردشگری و زیرساختی محقق سازند و امیدوارانه با برنامه‌ریزی آماده خدمات بیشتر و بهتر برای شهر و شهروندان شریف دومین شهر زیارتی استان در سال 1400 گردند. مطمئناً همراهی، مشارکت و هم‌دلی مردم عزیز و همکاری مسئولان ادارات، سازمان‌ها و نهادها در تحقق اهداف و برنامه‌های مدیریت شهری به ارتقا سطح کمی و کیفی خدمات و سرزندگی بیشتر کاشمر منجر خواهد شد و پله‌های رشد و توسعه و پیشرفت را یکی پس از دیگری طی خواهیم نمود.

اینک که در آغاز سال جدید به سر می‌بریم، ضمن سپاس از همراهی شهروندانی بزرگ و فهیم، از هستی بخش یکتا می‌خواهیم که در این مسیر، یاری‌گر ما باشد. در سرآغاز سال جدید، یادها و نام‌ها را در ذهن مرور کرده، یاد مردان و زنان بزرگِ گذشته و اکنون این دیار را ارج نهاده، آن چه بوده است و خواهد بود را از نظر می‌گذرانیم تا خادم خوبی برای این شهر و مردمان ارزشمندش باشیم.

مقدم آنانی که کاشمر را برای سیاحت نوروزی خود انتخاب کردند، بر دیده نهاده و تلاش می‌کنیم بار دیگر سنّت میهمان‌نوازی این شهر را یادآور باشیم.

برای همه شهروندان، دوستداران، گردشگران و مسئولان خادم این شهر، آرزوی سالی پربار، سرشار از نعمت شادی و سلامتی داشته و امیدوارم سال 1400 سالی پر از امید، زندگی، سازندگی و پیشرفت و تعالی برای سرزمین کهن ایران و ملت عزیزمان باشد.

اینجانب از ایـزد متعال بـرای همگان علی‌الخصوص شهروندان عزیز شهر کاشمر، سالـی خوش همراه با بهروزی، تفاهم، وفاق و پیشرفت را مسألت دارم.

جعفر سلیمانی

شهردار کاشمر

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=4812
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.