• امروز : یکشنبه, ۱۱ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 1 September - 2024
پارس وی دی اس
2

قطعی برق؛ اشتغال کارگران را تحت‌الشعاع قرار داده است

  • کد خبر : 10665
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۸:۵۴
قطعی برق؛ اشتغال کارگران را تحت‌الشعاع قرار داده است
صدای خاوران-امینی با اشاره به وجود ۴۲ واحد صنعتی فعال در شهرک صنعتی کاشمر بر هم خوردن عرضه و تقاضا به دلیل مدیریت مصرف برق اشاره کرد و گفت: اگر تولید نتواند پاسخگوی تقاضا باشد، شاهد افزایش قیمت‌ها هستیم. مدیر شهرک‌های صنعتی کاشمر با اشاره به این‏که بارها اعلام کرده‌ایم تسهیلاتی در اختیار واحدهای مستقر در شهرک‌های صنعتی قرار دهند تا بتوانند نسبت به احداث نیروگاه‌های خورشیدی اقدام کنند، گفت: طی ۴ ماه گذشته بالغ بر۳۰ میلیارد تومان به دلیل عدم تولید به واحدهای مستقر در شهرک صنعتی کاشمر خسارت وارد شده است.

مدیر شهرک‌های صنعتی کاشمر با اشاره به تبعات قطعی برق برای بخش صنعت و تولید این شهرستان گفت: با قطعی برق اشتغال کارگران تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد و باید برای جبران، روزهای تعطیل سرکار باشند.

مهدی امینی افزود: در حال حاضر ۱۷۰۰ نفر نیرو در داخل شهرک صنعتی مشغول فعالیت هستند که با در نظر گرفتن نیروهای واحدهای مجاور شهرک صنعتی، این آمار به ۲۵۰۰ نفر افزایش پیدا می‌کند.

وی با بیان این‏که قطعی برق تابستان و کمبود گاز زمستان، مشکلات بسیاری را برای تولیدکنندگان به وجود آورده است، تصریح کرد: برنامه مدیریت مصرف برق از یکم خردادماه اعمال ‌شد که با دستورالعمل جدید واحدهای صنعتی ۱۲ساعت در یک روز و ۲۴ ساعت در یک روز دیگر تعطیل هستند.

امینی با اشاره به وجود ۴۲ واحد صنعتی فعال در شهرک صنعتی کاشمر بر هم خوردن عرضه و تقاضا به دلیل مدیریت مصرف برق اشاره کرد و گفت: اگر تولید نتواند پاسخگوی تقاضا باشد، شاهد افزایش قیمت‌ها هستیم.

مدیر شهرک‌های صنعتی کاشمر با اشاره به این‏که بارها اعلام کرده‌ایم تسهیلاتی در اختیار واحدهای مستقر در شهرک‌های صنعتی قرار دهند تا بتوانند نسبت به احداث نیروگاه‌های خورشیدی اقدام کنند، گفت: طی ۴ ماه گذشته بالغ بر۳۰ میلیارد تومان به دلیل عدم تولید به واحدهای مستقر در شهرک صنعتی کاشمر خسارت وارد شده است.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=10665
  • نویسنده : جواد افتخاری
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.