زندان کاشمر؛ نیمهتمام یا فرسوده؟
اگر مخالفان مذاکرات حق تجمع دارند، موافقان هم دارند
ترجیح عقلانیت ایرانی بر دیدگاههای آخرالزمانی
بازار و آزمون «عدالت»
هنر مرشدي، جايي که ضرب با عشق گره ميخورد
ثبت 612 سند مالکیت؛ گامی مهم در صیانت از دارایی های شهرداری کاشمر
خلع ید از سایت امدادی ترشیز؛ جفا به حقوق مردم منطقه
وقتی دردِ نشریات محلی شنیده نمیشود
مردم با درک صحیح از اوضاع، در کنار نظام و نیروهای مسلح ایستادند
مسئولیتپذیریِ واقعی؛شرط خدمت به مردم
مدیریت شهری کاشمر در دوره اخیر با اتخاذ رویکردهای تحولی و تمرکز ویژه بر تثبیت داراییهای عمومی و افزایش درآمدهای پایدار، گامهای بلندی در مسیر توسعه متوازن برداشته است. این گزارش نگاهی است به دستاوردهای شهرداری در حوزههای حقوقی، عمرانی و رفاهی که در گفتوگو با مهندس اصغر کوهسرخی، شهردار کاشمر تبیین شده است.
شهردار کاشمر گفت: یکی از اقدامات مهم شهرداری در این دوره از مدیریت شهری، شناسایی املاک متروکه و رها شده بوده است. “مهندس اصغر کوهسرخی” با اشاره به اینکه شاید در بیان افرادی این باشد که شهرداری چرا به دنبال این فعالیتهاست و اقدام به ایجاد پروژههای جدید نمیکند؟؛ تصریح کرد: «یکی از مهمترین وظایف […]