زندان کاشمر؛ نیمهتمام یا فرسوده؟
اگر مخالفان مذاکرات حق تجمع دارند، موافقان هم دارند
ترجیح عقلانیت ایرانی بر دیدگاههای آخرالزمانی
بازار و آزمون «عدالت»
هنر مرشدي، جايي که ضرب با عشق گره ميخورد
ثبت 612 سند مالکیت؛ گامی مهم در صیانت از دارایی های شهرداری کاشمر
خلع ید از سایت امدادی ترشیز؛ جفا به حقوق مردم منطقه
وقتی دردِ نشریات محلی شنیده نمیشود
مردم با درک صحیح از اوضاع، در کنار نظام و نیروهای مسلح ایستادند
مسئولیتپذیریِ واقعی؛شرط خدمت به مردم
پایگاه خبری تحلیلی صدای خاوران - به نقل از ایرنا - معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با اشاره به عبور موفقیت آمیز شرکت از اوج مصرف تابستان سال ۱۴۰۱ گفت: با توجه به برنامه ریزی انجام گرفته و انعقاد تفاهمنامه با تعدادی از مشترکان، تابستان امسال روزانه ۲۸۵ مگاوات در مصرف برق استان صرفه جویی شد.
صدای خاوران-مدیر شرکت برق کاشمر با اشاره به اینکه تابستان سختی پیشرو داریم، افزود: اگر مشترکین صرفهجویی نداشته باشند، احتمالاً با قطعی برق در تابستان مواجه خواهیم بود.