• امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
پارس وی دی اس
11
رئیس اداره ورزش و جوانان کاشمر:

متولی ورزش کاشمر، ناتوان در برگزاری مسابقات شهرستانی

  • کد خبر : 2311
  • ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۸:۳۵
متولی ورزش کاشمر، ناتوان در برگزاری مسابقات شهرستانی
رئیس اداره ورزش و جوانان کاشمر با اشاره به ضعف زیرساخت‌ها در ورزش شهرستان گفت: به‌عنوان متولی ورزش پارسال جهت میزبانی و برگزاری مسابقات شهرستانی، عاجز بودیم و باید از سالن‌های دیگر ادارات استفاده می‌کردیم.

محمد شایگان با بیان این‌که اکنون در شهرستان کاشمر از 48 هیئت ورزشی حدود 40 هیئت فعال و در مسابقات استان و کشوری حضور دارند، سرانه ورزشی شهرستان را حدود یک متر اعلام و اظهار کرد: پارسال و امسال بیش از 5 میلیارد تومان اعتبار عمرانی برای تأمین زیرساخت‌ها و توسعه اماکن ورزشی به‌خصوص تکمیل طرح‌های عمرانی به ورزش شهرستان تخصیص یافت.

شایگان با اشاره به مشکل نیمه‌تمام ماندن پروژه‌های ورزشی شهرستان، عنوان کرد: سالن ورزشی روستای قوژد بعد از 12 سال از بلاتکلیفی در آمد و امسال حدود یک میلیارد تومان برای تکمیل پروژه در اختیار پیمانکار گذاشته شد.

وی بیان کرد: وضعیت استخر آبگرم کاشمر نیز از سال‌های گذشته بلاتکلیف بود و امسال به این پروژه یک میلیارد و 60 میلیون تومان اعتبار تخصیص یافت و بنا به وعده‌های مسئولان سال آینده تکمیل می‌شود.

وی عنوان کرد: در روستای ایور بخش کوهسرخ نیز سالن ورزشی که با مشارکت خیرین، شناژ و سوله سالن اجرا شده به دلیل عدم تخصیص اعتبارت دولتی ناتمام مانده بود، امسال 650 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافت.

رئیس اداره ورزش و جوانان کاشمر گفت: متأسفانه شهرستان کاشمر در مقایسه با دیگر شهرها عقب‏ماندگی بسیار زیادی دارد که امیدواریم با همدلی و انسجام و کمک مسئولان بتوانیم مشکلات را رفع کنیم.

وی عنوان کرد: در سطح شهرستان کاشمر اماکن ورزشی فرسوده و بعضاً خطرناک و خطرآفرینی با قدمت 50 تا 70 سال وجود دارد که برخی از آن‌ها باید 20 سال قبل تخریب می‌شدند.

شایگان افزود: گروه‌بندی در ورزش کاشمر باید از بین برود و برای رفع مشکلات همه هیئت‌های ورزشی همدلی و همراهی داشته باشند.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=2311
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.