زندان کاشمر؛ نیمهتمام یا فرسوده؟
اگر مخالفان مذاکرات حق تجمع دارند، موافقان هم دارند
ترجیح عقلانیت ایرانی بر دیدگاههای آخرالزمانی
بازار و آزمون «عدالت»
هنر مرشدي، جايي که ضرب با عشق گره ميخورد
ثبت 612 سند مالکیت؛ گامی مهم در صیانت از دارایی های شهرداری کاشمر
خلع ید از سایت امدادی ترشیز؛ جفا به حقوق مردم منطقه
وقتی دردِ نشریات محلی شنیده نمیشود
مردم با درک صحیح از اوضاع، در کنار نظام و نیروهای مسلح ایستادند
مسئولیتپذیریِ واقعی؛شرط خدمت به مردم
صدای خاوران به نقل از ایرنا- بر اساس آمارها، مصرف آب ۵۴ درصد خانوارهای ایرانی کمتر از الگوهای تعیین است، اما ۴۰ درصد خانوارها جزو مشترکان پرمصرف محسوب میشوند و ۴ درصد مشرکان بد مصرف هستند، یعنی بیش از ۲ برابر الگوهای تعیین شده مصرف آب میکنند.
مدير عامل شرکت آب و فاضلاب خراسانرضوی از افزایش بسیار زیاد مصرف آب در شهر کاشمر خبر داد و گفت: در استان بین 14 تا 42 درصد افزایش مصرف آب را در شهرهای متفاوت تجربه کردیم که بیشترین مصرف را در کاشمر شاهد بودیم.