• امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
پارس وی دی اس
10

بزرگ‌ترین پروژه نیمه‌کاره خلیل ‎آباد با 13 سال قدمت!

  • کد خبر : 3238
  • ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
بزرگ‌ترین پروژه نیمه‌کاره خلیل ‎آباد با 13 سال قدمت!
رئیس اداره ورزش و جوانان خلیل‏آباد، گفت: با 13 سال قدمت، بزرگ‌ترین مجتمع ورزشی شهرستان خلیل‎آباد قدیمی‌ترین پروژه نیمه‌تمام ورزشی این شهرستان محسوب می‎شود.

رضا شهنازی افزود: یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‎های ما در شهرستان‌ همین سایت ورزشی است که با ۳۲ هکتار در شمال شهر خلیل‎آباد و در بهترین مکان قرار دارد اما تاکنون زمین چمن، دیوارکشی، نگهبانی و سرایداری و دیگر بخش‎های آن تکمیل‌نشده است. هرچند در حال حاضر برای استفاده بهتر آمادگی واگذاری این مجموعه را به بخش خصوصی و بخش‎های دولتی همانند آموزش‌وپرورش داریم.

رئیس اداره ورزش و جوانان خلیل‌‏آباد مطرح کرد: این سایت ورزشی فاصله قابل‌توجهی با شهر دارد به همین جهت بانوان به‌عنوان نیمی از جامعه نمی‎توانند از این مکان ورزشی استفاده کنند و به‌رغم پیگیری‎های صورت گرفته هنوز به نتیجه نرسیده‎ایم و عملیات عمرانی پروژه از 13 سال قبل آغاز شده و از همان زمان عملیات عمرانی خاصی دیگری انجام نشد.

وی تصریح کرد: در این مکان اکثر رشته‎های ورزشی از جمله پیست دومیدانی، اسکیت، دوچرخ سواری، اسب‌دوانی، موتورسواری، استخر شنا، سالن ورزشی و… پیش‏بینی شده که در شرایط فعلی این مکان موقعیت خوبی دیگر ندارد.

وی گفت: اگرچه شهرستان‎های هم‌جوار وضعیت درآمدی بهتری دارند اما چون سالن خاصی نداریم که به اجاره واگذار کنیم و کسب درآمد داشته باشیم به همین جهت می‎طلبد از نظر اعتباری کمک بیشتری به این شهرستان شود.

شهنازی افزود: امیدواریم سالن ورزشی سردار شهید هرمزی که در روستای محمدآباد قرار دارد، هرچه زودتر به ثمر برسد.

رئیس اداره ورزش و جوانان خلیل‏‌آباد مطرح کرد: با افتتاح این سالن حدود 30 تا 40 درصد جمعیت شهرستان از آن بهره‎مند خواهند شد.

به گفته او هرچند مقرر بود پروژه سال قبل به اتمام برسد اما با توجه به وضعیت شیوع کرونا، امسال هم‌فکر نمی‏کنم به بهره‎برداری برسد.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=3238
  • منبع : آوای کاشمر
پارس وی دی اس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.