• امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
پارس وی دی اس
4
وزیر کار خبر داد:

اختصاص ۶۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به استان‌ها

  • کد خبر : 8064
  • ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰
اختصاص ۶۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به استان‌ها
صدای خاوران به نقل از ایرنا- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از محل تبصره ۱۸ بالغ بر ۶۰ هزار میلیارد تومان به استان‌ها از سوی سازمان برنامه و بودجه تخصیص یافته است تا شاهد بهار و رونقی در اشتغال ایجاد باشیم.

«سید صولت مرتضوی» در جمع خبرنگاران در حاشیه کارگروه ملی اشتغالزایی روستایی و عشایری اظهار داشت: خبر خوشی برای ملت عزیز و کارآفرینان داریم که این تسهیلات به رونق اشتغالزایی کمک خواهد کرد.

وی افزود: همچنین از محل منابع تبصره ۱۶ منابع خوبی در اختیار دستگاه ها قرار گرفته است تا در اختیار کارفرمایان و افراد جویای کار اختصاص دهند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به وعده یک میلیون فرصت شغلی در دولت سیزدهم ابراز امیدواری کرد: با طرح‌ها و تامین زیرساخت‌ها بتوانیم این تعداد فرصت شغلی با کد ملی و راستی‌آزمایی در اختیار مردم قرار دهیم.

وی خاطرنشان کرد: به طرح‌هایی که دارای توجیه اقتصادی و فنی باشد تسهیلات اشتغالزایی پرداخت می‌شود.

مرتضوی به مصوبه‌های جلسه امروز کارگروه اشتغال روستایی و عشایر اشاره کرد و گفت: در این جلسه پیش‌بینی کرد منابعی از صندوق توسعه ملی و اجازه رهبر معظم انقلاب اسلامی در اختیار روستاییان قرار گیرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: برای توسعه اشتغالزایی در روستاها از صندوق توسعه ملی و مبالغی که در بانک‌ها و بازپرداخت تسهیلات از سال ۹۷ باقی مانده است که امیدواریم بتوانیم جذب کنیم.

وی عنوان کرد: در این جلسه وضعیت بانک‌ها و دستگاه‌ها را رصد و ارزیابی کردیم گزارش‌های ارایه شد که اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

مرتضوی در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص نتیجه بازی ایران و آمریکا گفت: امیدوارم که با دعای خیر مردم و سایر ملت‌ها، ۳ هیچ به نفع تیم کشورمان باشد.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=8064
پارس وی دی اس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.