• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
پارس وی دی اس
5

مردم درک دارند

  • کد خبر : 7679
  • ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۸:۱۰
مردم درک دارند
صدای خاوران-نماینده پیشین مجلس گفت: امیر تتلو رو برای جمع کردن رای به ملاقات رئیسی بردند و او را به عنوان اسوه و الگو به جامعه معرفی کردند. حالا تتلو به خودشان فحش می‌دهد. ببینید تا کجا مردم را به بازی گرفته‌اند و فکر می‌کنند مردم درک ندارند.

 

نماینده پیشین مجلس گفت: امیر تتلو رو برای جمع کردن رای به ملاقات رئیسی بردند و او را به عنوان اسوه و الگو به جامعه معرفی کردند. حالا تتلو به خودشان فحش می‌دهد. ببینید تا کجا مردم را به بازی گرفته‌اند و فکر می‌کنند مردم درک ندارند.

حجت‌الاسلام احمد مازنی افزود: چه سوءتدبیری است که بهترین ورزشکار‌ها و هنرمندان را در مقابل خودمان قرار دادیم.

وی اظهار کرد: در شرایطی که هستیم، هنرمندان تلاش کنند تا آرامش ایجاد شود چه بسا ممکن است مانند ماجرای کارناوال عصر عاشورا که به نام طرفداران خاتمی پوستر زدند و رقصیدند و بعد‌ها معلوم شد جریان مخالف خاتمی آن را به راه انداخته است.

نماینده پیشین مجلس همچنین بیان کرد: براساس اصل بیست و هفت قانون‌اساسی تجمع اصلا مجوز نمی‌خواهد. اصل بیست و هفتم دو شرط دارد که مسلح نباشند و مخل مبانی اسلام نباشند. اگر به کسانی که درباره روش اجرای یکی از مسائل اسلامی اعتراض داشتند اجازه می‌دادید، اگر به احزاب اجازه فعالیت می‌دادید، این مسائل پیش نمی‌آمد.

مازنی در ادامه گفت: بهترین کاندیدا‌ها و افراد صالح را ردصلاحیت کردند و گفتند بانی وضع موجود هستند. شما بانی کدام وضع هستید؟ شما از آسمان افتاده‌اید؟ شما هم چهل‌وچهار سال است در مملکت مسئولیت دارید، اگر بنا باشد بانی وضع موجود را بگیرند اول باید با شما برخورد کنند. انتخابات آزاد را بستند، مجلس فشل و ضعیفی را ایجاد کردند، امکان تجمع را از احزاب گرفتند و به هرکس تهمتی زدند. الان هم بعضی مجری‌ها که در شبکه‌های جمهوری‌اسلامی حضور فعالی دارند به محض این‌که دو کلمه گفتند اعتراض و انتقاد داریم، بلافاصله گفتند تو پول گرفتی، قمارباز هستی و… اگر واقعا قمارباز بود، دزد بود، پول زیادی می‌گرفت، خلاف می‌کرد و شما می‌دانستید و نمی‌گفتید خائن هستید. اگر این حرف‌ها نبود و الان می‌زنید باز هم خائن هستید.

وی تصریح کرد: بغض فروخفته‌ای که از سال‌ها پیش وجود داشت با مرگ مهسا امینی ترکید و همه قشر‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی از جمله دهه هشتادی‌ها وارد صحنه شدند. بعد از سال نودوشش نسل جدید شاهد وقایعی بودند که شفاف‌سازی نشد و هر بار با یک سناریوی تکراری مساله را تمام کرده‌اند و مردم هم نفهمیدند بالاخره آن مساله چه شد؟

نماینده پیشین مجلس اظهار داشت: امام تعبیری داشتند که خطاب به خبرگان فرمودند شما چکار دارید که مردم حتی به خلاف مصلحت خودشان فکر می‌کنند. شما انتخاب شدید برای این‌که هرچه مردم می‌خواهند عمل کنید. من خواهش می‌کنم نروید دنبال این‌که مردم اشتباه می‌کنند و آنچه ما فکر می‌کنیم درست است را انجام دهیم.

وی افزود: در این میان صرف نظر از نگاه اعتقادی و دینی به مساله پوشش اسلامی و صرف نظر از این‌که آیا این مساله جزو اولویت‌های جامعه بوده است، قول‌هایی نیز به مردم داده شده و عمل نشده است، قیمت‌ها چند برابر شده‌اند و مردم حداقل معیشت را ندارند. اگر فقر از دری داخل شود ایمان از دری دیگر بیرون می‌رود. در این فضا اولویت دولتی که می‌گفت ما گشت ارشاد داریم، اما برای مدیران، ناگهان گشت ارشادی می‌شود که به موی دختران مردم گیر می‌دهد و جنازه یک دختر به پدرومادرش تحویل داده می‌شود و حالا دنبال این هستند که مریض بوده یا نه؟ کتک خورده یا نه؟ در این موقعیت که مردم گرفتارند و ناکارآمدی‌ها مردم را ناراحت کرده دنبال این هستند که سر پل صراط یقه شما را می‌گیریم!

وی تاکید کرد: طبیعی است که مردم عصبانی می‌شوند و به خیابا‌ن‌ها می‌ریزند و اعتراض می‌کنند. چهره‌های محبوب هم وقتی ببیند حقی ضایع شده است وارد این فضا می‌شوند، ناراحت می‌شوند.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=7679
  • نویسنده : *
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.