• امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
پارس وی دی اس
1

تربقان؛ در آستانه رشد و شکوفایی

  • کد خبر : 10847
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۹
صدای خاوران-دهیار روستای تربقان در ادامه از افتتاح و بهره‌برداری بوم‌گردی توسط بخش خصوصی که اکنون در حال مرمت و بازسازی می‌باشد در آینده نزدیک خبر داد. وی هم‏چنین احداث کانال دفع آب‌های سطحی با اعتبار دو میلیارد ریال، شن‌ریزی معابر و حاشیه جاده اصلی با اعتبار یک میلیارد ریال، احداث شیار عرضی در ورودی معابر با اعتبار یک میلیارد ریال و احداث سرعت‌گیر در معابر روستا با اعتبار900 میلیون ریال را از دیگر اقداماتی دانست که در راستای رفاه حال روستائیان عزیز و هم‏چنین عمران و آبادانی روستا انجام شد.

 

طی سال‌های اخیر در روستای تربقان از توابع بخش مرکزی کاشمر اقدامات بسیار ارزشمندی در راستای رفع مشکلات مردم با تلاش‌های شبانه‌روزی دهیار و اعضای شورا انجام شده است.

“بهروز زراعتی” دهیار روستای تربقان در همین خصوص با گرامی‌داشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: هم‌زمان با هفته‌دولت پروژه‌هایی با حضور مسئولان شهرستان و نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی اذعان کرد: افتتاح چمن مصنوعی روستا با اعتباری بالغ ‌بر ۱۵میلیارد ریال از جمله اقداماتی بود که به درخواست جوانان و نوجوانان انجام شده است.

دهیار روستای تربقان هم‏چنین از افتتاح پلاک تلفیقی اماکن سطح روستا خبر داد و افزود: پلاک تلفیقی امکان، دسترسی افراد به آدرس و کدپستی را برای اهالی روستا آسان می‌نماید.

وی خاطر نشان کرد: این دهیاری به‌عنوان اولین روستا در سطح شهرستان اقدام به رونمایی از سردیس شهدای گران‌قدر روستا در ورودی معابر با اعتباری بالغ‌بر۲۰۰میلیون ریال نمود.

زراعتی به ساخت سالن ورزشی در روستا اشاره کرد و افزود: با اعتماد اهالی محترم برای ساخت این مجموعه مبلغ۲۰میلیارد ریال از محل مشارکت خیرین جذب شد.

وی گفت: نوسازی تابلو معابر سطح روستا از دیگر اقداماتی بود که با خرید تمامی تابلوهای معابر با اعتباری بالغ‌بر یک میلیارد و 200 میلیون ریال، روستائیان از تابلوهای جدید بهره‌مند خواهند شد.

دهیار روستای تربقان در ادامه از افتتاح و بهره‌برداری بوم‌گردی توسط بخش خصوصی که اکنون در حال مرمت و بازسازی می‌باشد در آینده نزدیک خبر داد.

وی هم‏چنین احداث کانال دفع آب‌های سطحی با اعتبار دو میلیارد ریال، شن‌ریزی معابر و حاشیه جاده اصلی با اعتبار یک میلیارد ریال، احداث شیار عرضی در ورودی معابر با اعتبار یک میلیارد ریال و احداث سرعت‌گیر در معابر روستا با اعتبار900 میلیون ریال را از دیگر اقداماتی دانست که در راستای رفاه حال روستائیان عزیز و هم‏چنین عمران و آبادانی روستا انجام شد.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=10847
  • نویسنده : زینت تازه دل
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.