• امروز : یکشنبه, ۱۱ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 1 September - 2024
پارس وی دی اس
1
رئیس هیئت فوتبال کاشمر:

ورزشکاران کاشمر نیازمند حمایت مسئولان هستند

  • کد خبر : 10720
  • ۰۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۱
ورزشکاران کاشمر نیازمند حمایت مسئولان هستند
صدای خاوران-رئیس هیئت فوتبال کاشمر با بیان این‏که در ادامه برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال برای بخش فوتبال اقداماتی را در دست انجام داریم، گفت: فوتبال کاشمر در گذشته برنده جام فلق بوده که جز افتخارات ایران محسوب می‌شود. وی با تأکید بر این‏که باید تلاش کنیم فوتبال این شهرستان به جایگاه واقعی خود برگردد که این امر بدون همراهی مسئولین محقق نخواهد شد، گفت: جا دارد از تلاش و همراهی نماینده محترم مردم ترشیز، فرماندار محترم کاشمر و به ویژه از حمایت‌های بی‌دریغ امام‌جمعه محترم شهرستان که در همه حال پیگیر مسائل ورزشکاران هستند، تشکر نمایم.

رئیس هیئت فوتبال کاشمر گفت: ورزشکاران این شهرستان از استعدادهای مختلفی برخوردارند و فقط حمایت مسئولین را مطالبه می‌کنند.

“سعید مسافر” با اشاره به این‏که از سال 1399تاکنون هیئت فوتبال کاشمر با همدلی و همکاری ورزشکاران و مربیان و سرپرستان توانسته اقدامات مختلفی برای این رشته ورزشی انجام دهد، افزود: برگزاری 4 کلاس مربیگری یکی از مواردی بود که در ارتقای ورزش فوتسال و فوتبال تأثیرگذاری بسیاری داشت.

وی اذعان کرد: گرچه قبل از برگزاری کلاس‌های مربیگری، فقط 5 نفر از شهرستان کارت مربیگری داشتند، اما با برگزاری این کلاس‌های مربیگری، این تعداد افزایش قابل‌توجهی یافت.

رئیس هیئت‌فوتبال کاشمر از حضور 40 نفر در کلاس‌های مربیگری فوتسال و 48 نفر در کلاس‌های مربیگری فوتبال که توانستند کارت مربیگری دریافت کنند خبر داد و گفت: در گذشته شهرستان دارای یک مدرسه فوتبال بود که اکنون به ۳مدرسه افزایش‌یافته است.

مسافر با بیان این‏که در سال سوم به بیشتر اهداف 4 ساله خودمان در هیئت رسیده‌ایم، گفت: به همت و تلاش جوانان اکنون فوتسال شهرستان حرف اول را در خراسان‌رضوی بعد از مشهد می‌زند و دومین شهرستان هستیم که 32 تیم فوتسال در استان فعال داریم که خوشبختانه تمامی آنها به ثبت رسیده‌اند.

وی با اشاره به این‏که همه این موفقیت‌ها در کنار تلاش و کوشش جوانان ورزشکار و حمایت همراهان و تماشاگران مسابقات ورزشی محقق شده است، گفت: امسال نیز مثل سال گذشته فوتسال کاشمر در کشور درخشید و به لیگ یک فوتسال راه یافت.

رئیس هیئت فوتبال کاشمر با بیان این‏که در ادامه برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال برای بخش فوتبال اقداماتی را در دست انجام داریم، گفت: فوتبال کاشمر در گذشته برنده جام فلق بوده که جز افتخارات ایران محسوب می‌شود.

وی با تأکید بر این‏که باید تلاش کنیم فوتبال این شهرستان به جایگاه واقعی خود برگردد که این امر بدون همراهی مسئولین محقق نخواهد شد، گفت: جا دارد از تلاش و همراهی نماینده محترم مردم ترشیز، فرماندار محترم کاشمر و به ویژه از حمایت‌های بی‌دریغ امام‌جمعه محترم شهرستان که در همه حال پیگیر مسائل ورزشکاران هستند، تشکر نمایم.

مسافر افزود: بعضی مواقع حتی اسکان بازیکنان را امام‌جمعه محترم مهیا کرده‌اند، در بازی‌های خارج از خانه هم با کمک و لطف نماینده محترم شهرستان اتوبوس جهت اعزام تیم به مسابقات هماهنگ می‌شد و در بعضی مواقع برای دلگرمی تیم‌های فوتسال این عزیزان حضور داشتند.

رئیس هیئت‌فوتبال کاشمر گفت: استعدادی که ورزشکاران کاشمر دارند فراتر از تصورات خودمان است و قطعاً با حمایت مسئولان موفقیت‌های بیشتری را کسب خواهند کرد.

وی با اشاره به این‏که کاشمر تنها شهری است که شهرداری آن تیم ندارد، گفت: در این‌باره هر زمان ورود کردیم به دلایل مختلفی پای کار نیامدند، از طرفی با توجه به فعالیت کارخانجات مختلف در منطقه اگر در بخش فوتبال کمک شود خواهیم توانست موفقیت‌های خوبی در استان و کشور به دست آوریم.

مسافر با اشاره به این‏که هم‌اکنون برای سومین‌بار کلاس‌های مربیگری با حضور بیست نفر از علاقه‌مندان در حال برگزاری هست، گفت: اگر ورزش شهر پویا باشد، شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهیم بود.

وی ورزش را یک کار فرهنگی دانست و گفت: در این شهر مسابقات فوتسال در محل سالن انقلاب برگزار می‌شود و تماشاگران با حضورشان ما را شرمنده می‌کنند، به‌طوری‌که به دلیل تکمیل ظرفیت سکوهای تماشاگران مجبور به بستن درب سالن می‌شویم و بسیاری از این دوستان از دیدن مسابقات محروم می‌شوند.

رئیس هیئت فوتبال کاشمر در پایان با اعلام این‏که همه تلاش می‌کنند بتوانند جوانان را دور هم جمع کنند، گفت: امیدواریم حمایت مسئولین در امر ورزش، بهبود وضعیت آسیب‌های اجتماعی را به همراه داشته باشد و ورزشکاران بتوانند در همه عرصه‌های ورزشی جوانان این دیار به‌خوبی بدرخشند.

 

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=10720
  • نویسنده : زهرا افتخاری ترشیزی
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.