• امروز : یکشنبه, ۱۱ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 1 September - 2024
پارس وی دی اس
1

برخی حزب‌اللهی‌ها فقط جلوی پای‏شان را می‌بینند

  • کد خبر : 10615
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴
برخی حزب‌اللهی‌ها فقط جلوی پای‏شان را می‌بینند
صدای خاوران-حجت‌الاسلام محمود رضایی با اشاره به این‌که اقتصاد و معیشت مردم که دغدغه جدی رهبر معظم‌انقلاب است باید موردتوجه دولت چهاردهم قرار گیرد، بیان کرد: دولت چهاردهم در راستای احیای اعتماد و برگشت امید به مردم قدم بردارد. رضایی با اعلام این‌که اگر مردم در کنار دولت باشند و همراه شوند دنیا نخواهد توانست در برابر ایران و اسلام بایستد، اظهار کرد: مسئولان به حرف‌ها و قول‌هایی که می‌دهند، عمل کنند.

امام‌جمعه کوهسرخ با اشاره به این‌که اگر روزی شورای‌نگهبان تضعیف حیثیتی و هویتی شود بدون شک کشور ضربه جبران‌ناپذیری می‌خورد، اذعان کرد: متاسفانه برخی از حزب‌الهی‌های داغ که فقط جلوی پای‏شان را می‌بینند، قضاوت‌های نادرستی در خصوص شورای‌نگهبان دارند.

حجت‌الاسلام محمود رضایی بیان کرد: این افراد حزب‌الهی تشخیص‌ها و صلاحیت‌ها و دیده‌بانی شورای‌نگهبان را زیر سوال بردند، یا در خصوص قوانین کشور برخی قضاوت‌های عجولانه می‌کنند.

وی قضاوت‌های نادرستی که بعضاً در خصوص شورای‌نگهبان می‌شود را جفا و خطرناک دانست و گفت: گرچه قضاوت‌های نادرستی در خصوص شورای نگهبان می‌شود اما اهمیت این نهاد در انتخابات به عینه مشاهده شد.

رضایی به سخن امام راحل که فرمودند؛ اعضای شورای نگهبان حافظ مصالح اسلام و مسلمین هستند، اشاره کرد و افزود: تشخیص شورای نگهبان نه تنها مخالف قانون و اسلام نیست، بلکه میزان است که همه باید بپذیریم.

امام‌جمعه کوهسرخ در ادامه با بیان این‌که انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری با حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی برگزار شد، گفت: احزاب، گروه‌ها و اقشار مختلف مردم باید به کمک دولت بیایند.

حجت‌الاسلام محمود رضایی با اشاره به این‌که اقتصاد و معیشت مردم که دغدغه جدی رهبر معظم‌انقلاب است باید موردتوجه دولت چهاردهم قرار گیرد، بیان کرد: دولت چهاردهم در راستای احیای اعتماد و برگشت امید به مردم قدم بردارد.

رضایی با اعلام این‌که اگر مردم در کنار دولت باشند و همراه شوند دنیا نخواهد توانست در برابر ایران و اسلام بایستد، اظهار کرد: مسئولان به حرف‌ها و قول‌هایی که می‌دهند، عمل کنند.

وی با تأکید بر این‌که از گفتن حرف‌هایی که به انقلاب ضربه می‌زند یا خدشه‌دار می‌کند باید پرهیز شود، بیان کرد: اگر مردم ناامید شوند دیگر نمی‌شود امید را به آنان برگرداند.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=10615
  • نویسنده : زینت تازه دل
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.