• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
پارس وی دی اس
3

۶۷ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی خراسان رضوی بستری هستند

  • کد خبر : 7711
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷
۶۷ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی خراسان رضوی بستری هستند

پایگاه خبری، تحلیلی صدای خاوران به نقل از خبرگزاری مهر ـ ‌محمد پهلوان روند ابتلاء، بستری و فوتی ناشی از کرونا در خراسان رضوی را همچنان رو به کاهش دانست و گفت: در شبانه روز گذشته، ۱۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های زیر پوشش این دانشگاه در خراسان رضوی بستری شده اند و شمار کل […]

پایگاه خبری، تحلیلی صدای خاوران به نقل از خبرگزاری مهر ـ ‌محمد پهلوان روند ابتلاء، بستری و فوتی ناشی از کرونا در خراسان رضوی را همچنان رو به کاهش دانست و گفت: در شبانه روز گذشته، ۱۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های زیر پوشش این دانشگاه در خراسان رضوی بستری شده اند و شمار کل بستری شدگان مبتلا به کرونا به ۶۷ بیمار رسیده است.

رئیس کمیته رسانه قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: هم اکنون ۱۶ بیمار بدحال مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند.

وی ادامه داد: در شبانه روز گذشته هیچ موردی از فوت ناشی از کرونا در مناطق زیر پوشش این دانشگاه ثبت و گزارش نشده است.

پهلوان گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون یک میلیون و ۹۲۴ هزار و ۳۳۰ تست آزمایشگاهی در این مجموعه انجام شده است و ۵۲۹ هزار و ۷۴۳ بیمار مبتلا به کرونا شناسایی شده‌اند.

رئیس کمیته رسانه قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، هم اکنون مشهد و ۱۹ شهرستان استان خراسان رضوی، در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفته‌اند و رنگ نارنجی کرونایی از نقشه جغرافیایی این استان رخت بر بسته است.

وی افزود: بر اساس اعلام وزارتخانه هم اینک شهرهای مشهد، تایباد، بینالود، تربت جام، تربت حیدریه، چناران، گلبهار، خواف، داورزن، درگز، رشتخوار، زاوه، خوشاب، سرخس، صالح آباد، فیروزه، قوچان، مه ولات، نیشابور و زبرخان در شرایط آبی کرونایی قرار دارند.

پهلوان با بیان اینکه دیگر شهرستان‌های استان در وضعیت زرد کرونایی هستند، ادامه داد: هیچیک از شهرستان‌های خراسان رضوی در وضعیت قرمز و حتی نارنجی کرونایی قرار ندارد.

خبرگزاری مهر خراسان رضوی

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=7711
پارس وی دی اس

برچسب ها

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.