• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
پارس وی دی اس
9
مدیرکل بنیاد مسکن خراسان‌رضوی:

۳۲ هزار قطعه زمین در اختیار روستائیان قرار می‌گیرد

  • کد خبر : 9180
  • ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲
۳۲ هزار قطعه زمین در اختیار روستائیان قرار می‌گیرد
صدای خاوران-موسوی‌نیا با بیان این‌که قطعاً در کنار آبادانی روستا اشتغال هم ایجاد می‌شود، ادامه داد: با اجرای طرح ۱۱۱۳ که از پارسال شروع و امسال به اتمام رسید توانستیم ۳۲ هزار قطعه زمین را در روستاهای استان تملک کنیم و به صورت ۹۹ ساله برای احداث طرح نهضت ملی مسکن روستایی به مرور در اختیار مردم قرار دهیم. موسوی‌نیا عنوان کرد: این ۳۲ هزار قطعه زمین که روال تملک آن طی شده به مرور دارد در اختیار مردم قرار می‌گیرد و رسماً کار اجرایی شروع می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب‌اسلامی خراسان‌رضوی گفت: طی یک‌سال اخیر توانستیم ۳۲ هزار قطعه زمین را در روستاهای استان تملک کنیم که این زمین‌ها به مرور برای احداث طرح نهضت ملی مسکن در اختیار روستائیان قرار می‌گیرد.

سیدرضا موسوی‌نیا، در حاشیه عملیات اجرایی آسفالت معابر روستایی شهرستان خلیل‌آباد در گفت و گویی از بهره‌برداری ۶۰ هزار مترمربع از آسفالت معابر روستایی خلیل‌آباد خبر داد.

وی با بیان این‌که از ابتدای امسال آسفالت۱۵روستای شهرستان به مساحت ۶۰ هزار مترمربع با همکاری دهیاری‌ها و مشارکت مردم انجام شده است، عنوان کرد: توانستیم با پیگیری‌های صورت گرفته قیر رایگان را برای آسفالت معابر روستایی اختصاص دهیم.

وی با اشاره به این‌که زیرسازی و جدول‌گذاری روستاها با مشارکت دهیاری و مردم و آسفالت نیز توسط بنیادمسکن اجرا شده است؛ خاطر نشان کرد: پارسال۴۰ هزار مترمربع و امسال۶۰ هزار مترمربع از معابر روستایی شهرستان خلیل‌آباد آسفالت شده است.

موسوی‌نیا با بیان این‌که قطعاً در کنار آبادانی روستا اشتغال هم ایجاد می‌شود، ادامه داد: با اجرای طرح ۱۱۱۳ که از پارسال شروع و امسال به اتمام رسید توانستیم ۳۲ هزار قطعه زمین را در روستاهای استان تملک کنیم و به صورت ۹۹ ساله برای احداث طرح نهضت ملی مسکن روستایی به مرور در اختیار مردم قرار دهیم.

موسوی‌نیا عنوان کرد: این ۳۲ هزار قطعه زمین که روال تملک آن طی شده به مرور دارد در اختیار مردم قرار می‌گیرد و رسماً کار اجرایی شروع می‌شود.

 

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=9180
  • نویسنده : غلامحسین دباغ یزدی
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

برچسب ها

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.