• امروز : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
پارس وی دی اس
3

یادواره‌های سنتی باید تعطیل شوند

  • کد خبر : 8959
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶
یادواره‌های سنتی باید تعطیل شوند
صدای خاوران-علی‏مددی در ادامه با اعلام این‏که هر شهری موظف شده در ورودی یا مکانی مناسب المان ماندگار داشته باشد؛ ادامه داد: اگر کاشمر در تقویم کنگره‌های سال آینده قرار نگیرد دیدار با رهبر معظم انقلاب اتفاق نخواهد افتاد و این منوط بر این است که برنامه‌های مداوم و منظم داشته باشید و حتی در روستاها یادواره‌ برگزار شود. علی‏مددی افزود: بعضی یادواره‌ها مراسم ترحیم هستند، با این روش هیچ جوانی را نمی‌توان جذب کرد. یادواره‌های شهدا باید در تراز انقلاب اسلامی به‌صورت مردمی و محصول محور برگزار شوند.

 

مسئول دبیرخانه برگزاری کنگره مرکزی ۱۸ هزار شهید خراسان‌رضوی گفت: یادواره‌های سنتی که جذابیتی برای جوانان ندارند، باید تعطیل شوند.

علی علی‏مددی افزود: شهریورماه سال آینده دومین کنگره ملی بزرگداشت شهید مدرس(ره) و1220 شهید منطقه ترشیز شامل شهرستان‌های کاشمر، بردسکن، خلیل‌آباد و کوهسرخ برگزار خواهد شد.

وی با تأکید بر این‏که یادواره‌ها و کنگره‌های شهدا باید در تراز انقلاب اسلامی برگزار شوند، افزود: نباید فقط به برگزاری چند یادواره معمولی اکتفا کرد، نباید اجازه داد کسانی با برگزاری یک جلسه سخنرانی و پذیرایی به اسم شهدا جلسه و همایش برگزار کنند، این یادواره‌ها باید تعطیل شوند.

علی‏مددی گفت: یادواره تراز انقلاب اسلامی یادواره‌هایی هستند که حداقل از یک سال قبل ساختار و دبیرخانه کنگره تشکیل شده باشد، مناطقی که می‌خواهند کنگره ملی مستقل برگزار کنند ابتدا باید دبیرخانه دائمی تشکیل دهند.

وی گفت: اگر برای جمع‌آوری، تکمیل اسناد مربوط به شهدا و معرفی شهدا بر پایه هنر برنامه نداشته باشیم یادواره را باید تعطیل کرد در غیر این صورت به شهدا ظلم کرده‌ایم.

علی‏مددی در ادامه با اعلام این‏که هر شهری موظف شده در ورودی یا مکانی مناسب المان ماندگار داشته باشد؛ ادامه داد: اگر کاشمر در تقویم کنگره‌های سال آینده قرار نگیرد دیدار با رهبر معظم انقلاب اتفاق نخواهد افتاد و این منوط بر این است که برنامه‌های مداوم و منظم داشته باشید و حتی در روستاها یادواره‌ برگزار شود.

علی‏مددی افزود: بعضی یادواره‌ها مراسم ترحیم هستند، با این روش هیچ جوانی را نمی‌توان جذب کرد. یادواره‌های شهدا باید در تراز انقلاب اسلامی به‌صورت مردمی و محصول محور برگزار شوند.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=8959
  • نویسنده : زهره احمدی
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

برچسب ها

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.