• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
پارس وی دی اس
2

گمان بد نبرید

  • کد خبر : 9060
  • ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳
گمان بد نبرید
صدای خاوران-به شورائیان عزیز به خصوص اعضای محترم کمیسیون فرهنگی شورای‌شهر پیشنهاد می‌کنیم، یک‌بار به چشم خریدار پیاده در خیابان‌های اصلی شهر قدمی بزنند و وضعیت تابلوها، دیوارنویسی‌ها و بیلبوردهای سطح شهر را به دقت ببینند و اعلام کنند آیا در خور این شهر است؟! به مبلغ قرارداد بیلبوردها و نحوه برگزاری مزایده آن همچنان کاری نداریم چون می‌دانیم پاسخی نمی‌شنویم، اما لااقل بفرمایند در این شهر قرار است چند بیلبورد دیگر نصب شود؟ (البته مردم همچنان منتظر اعداد و ارقام این قرارداد هستند). هرکجای این شهر را نگاه می‌کنی با هر ابعاد و رنگی دیوارنویسی و تابلو و بیلبورد می‌بینی! یک شهر پلشت از نظر زیبایی که هیچ اراده‌ای برای مرتب کردنش نیست.

گمان بد نبرید

بعد از پخش شنود تلفنی مدیر داروخانه‌ای در تهران و پخش آن در فضای مجازی در رابطه با افشای بده بستان‌های برخی پزشکان و ارسال نسخه‌های الکی! به داروخانه‌های نورچشمی؛ خواستم خیالتان را راحت کنم که (اصلاً)! این اتفاقات در شهرستان‌ها نمی‌افتد. اگر می‌بینید فلان پزشک تاکید دارد به سونوگرافی! یا آزمایشگاه! یا داروخانه‌ای! خاص مراجعه کنید گمان بد نبرید و فکر نکنید که خویشاوندی دارند یا رفیق هستند. این عزیزان دل‌شان به حال مریض سوخته و می‌خواهند کار با کیفیت ارائه شود!

 

شهر شلخته شده

به شورائیان عزیز به خصوص اعضای محترم کمیسیون فرهنگی شورای‌شهر پیشنهاد می‌کنیم، یک‌بار به چشم خریدار پیاده در خیابان‌های اصلی شهر قدمی بزنند و وضعیت تابلوها، دیوارنویسی‌ها و بیلبوردهای سطح شهر را به دقت ببینند و اعلام کنند آیا در خور این شهر است؟! به مبلغ قرارداد بیلبوردها و نحوه برگزاری مزایده آن همچنان کاری نداریم چون می‌دانیم پاسخی نمی‌شنویم، اما لااقل بفرمایند در این شهر قرار است چند بیلبورد دیگر نصب شود؟ (البته مردم همچنان منتظر اعداد و ارقام این قرارداد هستند). هرکجای این شهر را نگاه می‌کنی با هر ابعاد و رنگی دیوارنویسی و تابلو و بیلبورد می‌بینی! یک شهر پلشت از نظر زیبایی که هیچ اراده‌ای برای مرتب کردنش نیست.

 

زور پر زور است!

اینکه قیمت مصوب دولتیِ یک جنس مشخص است، ولی رسمی و علنی به قیمت بالاتر فروخته می‌شود و کسی سؤال نمی‌کند؛ یعنی قدرت! یعنی برهم خوردن معادلات قانون! کار بلد باشی، توجیه می‌کنی و اعداد و ارقام دخل و خرجت را هم طوری اعلام می‌کنی که همه بگویند خدا خیرش بدهد که به فکر مردم است و از جیب می‌گذارد. از ناداری و ضرر می‌گویند، ولی جایی از کشور و منطقه نیست که ملک و املاک و … نداشته باشند. برخورد هم با آنها بشود، تهدید به خروج سرمایه و تعطیلی می‌کنند!! این یعنی بازی را باید بلد باشید.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=9060
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

برچسب ها

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.