• امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
پارس وی دی اس
3

گل‌ریزان مردمی برای مجلسی‌ها!

  • کد خبر : 8748
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
گل‌ریزان مردمی برای مجلسی‌ها!
صدای خاوران-حالا برخی از رسانه‌ها پیشنهاد دادند تا «پویش مردمی» عذرخواهی از نمایندگانی که شاسی‌بلند گرفته‌اند راه بیفتد و در ادامه برایشان گل‌ریزان کنند. عصر ایران در این زمینه نوشت: «ماجرای گرفتن خودروهای شاسی‌بلند توسط تعدادی از نمایندگان مجلس شورای‌اسلامی، رسماً در حال مبتذل شدن است. بعد گفتند مربوط به قبل بوده و یکی از نماینده‌ها هم گفت که مجلس نمی‌تواند اصل ماجرا و اسامی نمایندگانی که شاسی‌بلند گرفته‌اند را اعلام کند و همین‌طور گفتند و گفتند تا نوبت رسید به آقای مجتبی ذوالنوری،

 

اگر بخواهیم ماجرای شاسی‌بلندهایی که مجلسی‌ها از یک شرکت کاغذی و بدون هویت خریداری کرده‌ بودند سناریویی بنویسم، باید بگوییم این سریال با پایانی باز به انتها خواهد رسید. چون در ابتدا تکذیب شد و رفته‌رفته به‌جایی رسید که گویا هیچ‌کس پشت پرده نیست! در وضعیت اقتصادی و اجتماعی که شهروندان از طبقات مختلف جامعه توان هزینه کردن در حوزه خودرو را ندارند و در این زمینه با بحران روبه‌رو هستند، طیفی می‌توانند به‌راحتی از رانت موجود استفاده کنند و احتمالاً چندمین ماشین خود را به‌خانه ببرند. وضعیت خرید خودروهای شاسی‌بلند برای مجلسی‌ها آن‌قدر آسان است که با خواندن اطلاعیه فروش در پارکینگ مجلس، ماشین دار می‌شوند ولی شهروندان عادی حتی فرصت ثبت‌نام ندارند. برنامه تلویزیونی «جهان‌آرا»، روز ششم خردادماه و با موضوع «مجلس یازدهم، بررسی عملکرد و برنامه‌های پیش رو» روی آنتن زنده شبکه افق رفت. مهمانان این برنامه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «مجتبی ذوالنوری»، نایب‌رئیس مجلس شورای‌اسلامی و «روح‌الله متفکرآزاد»، دبیر هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی بودند. با توجه به این‌که در ابتدا این موضوع قویّاً تکذیب شده بود ولی نایب‌رئیس مجلس در این برنامه  مدعی شد همه خبر داشتند. او اضافه کرد: «بدون اطلاع هیئت‌رئیسه، یک اطلاعیه کوچک در پارکینگ مجلس زدند و گفتند کسانی که خودروی شاسی‌بلند می‌خواهند مراجعه کنند. برخی برای دریافت خودرو مراجعه کردند، اما رئیس مجلس که در تعطیلات، چشمش به این اطلاعیه خورد، دستور داد سریعاً ماجرا تعطیل شود و فردی که این کار را هم کرده بود، عزل شود.»

حالا برخی از رسانه‌ها پیشنهاد دادند تا «پویش مردمی» عذرخواهی از نمایندگانی که شاسی‌بلند گرفته‌اند راه بیفتد و در ادامه برایشان گل‌ریزان کنند. عصر ایران در این زمینه نوشت: «ماجرای گرفتن خودروهای شاسی‌بلند توسط تعدادی از نمایندگان مجلس شورای‌اسلامی، رسماً در حال مبتذل شدن است. بعد گفتند مربوط به قبل بوده و یکی از نماینده‌ها هم گفت که مجلس نمی‌تواند اصل ماجرا و اسامی نمایندگانی که شاسی‌بلند گرفته‌اند را اعلام کند و همین‌طور گفتند و گفتند تا نوبت رسید به آقای مجتبی ذوالنوری، نائب رئیس مجلس که برگ جدیدتری رو کرد و گفت: بدون اطلاع هیئت‌رئیسه، یک اطلاعیه کوچک در پارکینگ مجلس زدند و گفتند کسانی که خودروی شاسی‌بلند می‌خواهند مراجعه کنند، برخی هم برای دریافت خودرو مراجعه کردند.» چون توجیهاتی که برای ماست‌مالی کردن قضیه هر روز از آستین یکی از نماینده‌ها بیرون می‌آید، چیزی جز نادیده گرفتن شعور مردم نیست و برای این‌که قصه شاسی‌بلندها، بیش از این به ابتذال کشیده نشود، پیشنهاد می‌کنیم پویش مردمی عذرخواهی از نمایندگانی که شاسی‌بلند گرفته‌اند راه بیفتد و با برگزاری یک گل‌ریزان ملی، برای سایر عزیزان هم نفری یک دستگاه شاسی‌بلند نو تهیه شود تا این پرونده هم به‌خوبی و خوشی تمام شود. (برای میرسلیم هم ۲۰۶ خریده شود چون برایش فرقی ندارد!) خدا را چه دیده‌اید؟ شاید این‌جوری در پارکینگ سایر ادارات هم یک آگهی کوچک زدند که اگر کسی شاسی‌بلند می‌خواهد بگوید! زیاده عرضی نیست.»

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=8748
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.