• امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
پارس وی دی اس
16
باز هم دست به سر گذاشتن خبرنگاران در کاشمر؛

چرا مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با خبرنگاران در کاشمر مصاحبه نکرد؟!

  • کد خبر : 3303
  • ۰۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۵
چرا مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با خبرنگاران در کاشمر مصاحبه نکرد؟!
روز دوشنبه مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی به کاشمر سفر کرد، اما انگار با دست به سر کردن خبرنگاران منطقه، این شهر را در سکوت خبری ترک کرد.

صبح امروز اداره ورزش و جوانان با ارسال دورنگار و پیامک، خبرنگاران را به حضور در مراسم افتتاح خانه شطرنج و بازدید از خانه جودو با حضور  مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی برای ساعت 15.30 بعدازظهر دعوت کرد.

اگرچه بنا به دعوت‌نامه ساعت 15.30باید مراسم برگزار می‌شد اما بعد از گذشت حدود یک ساعت، مدیرکل و مسئولان ورزش در محل حضور نیافتند و پس از چندین بار تماس مشخص شد عزیزان بدون حضور خبرنگاران در محل فرمانداری جلسه اصلی را برگزار کرده‌اند.

هرچند این اقدام مورد اعتراض جمعی از خبرنگاران شهرستان کاشمر از جمله خبرنگار نشریه آوای کاشمر، خبرگزاری ایرنا، خبرگزاری مهر، روزنامه همشهری، خبرگزاری ایسنا و خبرگزاری صداوسیما قرار گرفت و برخی از آنان محل را ترک کردند اما برخی دیگر در تلاش برای مصاحبه با مدیرکل برآمدند.

اگرچه در ابتدا مدیرکل ورزش و جوانان قول مصاحبه را داد اما تلاش‌های خبرنگاران بی‌نتیجه ماند که مجدد طی هماهنگی با رئیس اداره ورزش کاشمر مقرر شد خبرنگاران مصاحبه‌ای در محل فرمانداری انجام دهند و بار دیگر خبرنگاران در محل موردنظر حضور یافتند اما این بار هم مدیرکل محترم خبرنگاران را دست به سرکرده بود.

پس از پیگیری مشخص شد مدیرکل ورزش و جوانان بدون اینکه پاسخگوی خبرنگاران باشد کاشمر را به سمت مشهد ترک نموده. این در حالی است که از بالاترین مقام اداره ورزش و جوانان انتظار می‌رفت به احترام افکارعمومی که خبرنگاران وظیفه نمایندگی آن‌ها را دارند لحظاتی را پاسخگوی خبرنگاران می‌بود.

اگرچه خبرنگاران در تلاش بودند پیگیر مشکلات بسیاری که ورزش و ورزشکاران کاشمر از آن رنج می برند و همچنین تعیین تکلیف وضعیت پروژه های نیمه تمام باشند اما متاسفانه هیچ گونه پاسخگویی صورت نگرفت.

بدیهی است، این‌گونه اقدامات اخیراً در کاشمر به دفعات دیده شده و اغلب مدیران کل بدون حضور خبرنگاران در منطقه حضور پیدا می‌یابند و پس از گذشت چند روز روابط عمومی ادارات مربوطه به‌طور گزینشی برخی از مطالب مطروحه را برای خبرنگاران ارسال کرده و انتظار پوشش اخبار سوخته و گزینشی را دارند.

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=3303
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.