• امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
پارس وی دی اس
4
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

پشت میزنشینی مدیران انقلابی در شرایط حساس رسانه‌ای پذیرفتنی نیست

  • کد خبر : 8056
  • ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶
پشت میزنشینی مدیران انقلابی در شرایط حساس رسانه‌ای پذیرفتنی نیست
صدای خاوران به نقل از ایرنا- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه شبکه‌های تروریستی با هزینه‌های نجومی به دنبال مبارزه با تمامی دلخوشی‌های جامعه ایرانی هستند، تاکید کرد: در این شرایط حساس جنگ رسانه‌ای، راحت طلبی و پشت میزنشینی از سوی مدیران انقلابی و جهادی به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست.

محمد مهدی اسماعیلی در سومین همایش سراسری مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها که در مجتمع فرهنگی «باغ زیبا» برگزار شد، با اشاره به فراز و فرودهای مدیریت در حوزه فرهنگ گفت: مدیر جهادی و انقلابی نه تنها پیشبرد اهداف را صرفا به مسائل بودجه ای گره نمی زند بلکه در مواجهه با محدودیت ها از خلاقیت خود نهایت بهره را برای تبدیل تهدیدات به فرصت خواهد برد تا مسیر تحقق اهداف متعالی حوزه فرهنگ انقلاب اسلامی هموار باشد.

وزیر فرهنگ ادامه داد: از سویی شبکه های تروریستی این روزها با هزینه های نجومی به دنبال مبارزه با تمامی دلخوشی های جامعه ایرانی هستند تا به هدف شوم خود در ایجاد فضای ناامیدی ملت ایران دست پیدا کنند که همواره با بصیرت و هوشیاری مردم این دسیسه های دشمن نقش برآب خواهد شد، البته در این شرایط حساس جنگ رسانه ای، راحت طلبی و پشت میز نشینی از سوی مدیران انقلابی و جهادی به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست.

وی در ادامه به اهتمام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره جدید مبنی بر تعالی اقتصاد فرهنگ و هنر گفت: یکی از مهمترین سرفصل های برنامه تحولی دولت مردمی در حوزه فرهنگ، مربوط به اقتصاد فرهنگ بوده است و از همان ابتدا در حوزه اقتصاد فرهنگ، تکالیف متعددی برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش‌بینی شده است و وزارت فرهنگ با قدرت امور مربوطه را پیش می برد.

اسماعیلی به اهمیت برپایی منظم برنامه های مختلف فرهنگی و هنری اشاره کرد و گفت: تقویت نشاط اجتماعی یکی از مهمترین راه های مقابله با فتنه انگیزی دشمنان در دوقطبی سازی جامعه به شمار می رود که در ایجاد این نشاط اجتماعی، برپایی رویدادهای فرهنگی و هنری با حضور اقشار مختلف جامعه نقش پررنگی ایفا خواهد کرد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن اشاره به دستاوردهای سفرهای استانی خود گفت: دولت مردمی به دنبال ایجاد فرصت‌های برابر با نگاهی عادلانه برای اهالی فرهنگ و هنر در نقاط مختلف کشور است و بر همین اساس تحقق عدالت فرهنگی از اهداف اصلی و مهم وزارت فرهنگ در دوره جدید به شمار می‌رود.

سومین همایش سراسری مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی که اول آذر ماه آغاز شده تا عصر امروز در مجتمع فرهنگی «باغ زیبا» ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=8056
پارس وی دی اس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.