• امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
پارس وی دی اس
9

وعده‌ها به پروژه‌های ورزشی رسید!

  • کد خبر : 8950
  • ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۳۴
وعده‌ها به پروژه‌های ورزشی رسید!
صدای خاوران-معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: برخی پروژه‌های ورزشی کاشمر سال‌هاست که نیمه‌تمام باقی‌مانده و هنوز هم به اتمام نرسیده است. سیدمحمد پولادگر در سفر به کاشمر عنوان کرد: امیدواریم مردم بتوانند از دو پروژه سالن ورزشی روستای قوژد و خانه جوان کاشمر هم‌زمان با ۲۲بهمن استفاده کنند.

 

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: برخی پروژه‌های ورزشی کاشمر سال‌هاست که نیمه‌تمام باقی‌مانده و هنوز هم به اتمام نرسیده است.

سیدمحمد پولادگر در سفر به کاشمر عنوان کرد: امیدواریم مردم بتوانند از دو پروژه سالن ورزشی روستای قوژد و خانه جوان کاشمر هم‌زمان با ۲۲بهمن استفاده کنند.

وی خاطر نشان کرد: در سطح کشور پروژه‌های نیمه‌تمام بسیاری با شرایط متفاوتی داریم که برخی شرایط خوبی ندارند و تعدادی نیز آن‌قدر زمان شروع‏شان طولانی شده که قابل بهره‌برداری نیستند و حتی نمی‌شود آن‌ها را به اتمام رساند.

معاون وزیر ورزش افزود: هرچند برخی از پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی توجیهی برای اتمام ندارند، اما بر اساس دستور ریاست محترم جمهور هیچ پروژه جدیدی احداث نخواهد شد، مگر این‏که تمامی پروژه‌های نیمه‌تمام تعیین تکلیف شوند.

پولادگر با بیان این‏که تلاش می‌شود با شرایط مختلف بتوانیم برخی پروژه‌های نیمه‌تمام که از شرایط لازم برخوردارند را به بخش خصوصی واگذار کنیم تا به اتمام رسیده و مورد بهره‌برداری قرار گیرند، افزود: بر اساس دستور ریاست‌جمهور پروژه‌های بالای ۵۰ درصد در اولویت قرار دارند و به اتمام خواهند رسید.

وی با اعلام این‏که در سطح کشور بیش از دوهزار پروژه نیمه‌تمام ورزشی وجود دارد، اعتبارات موجود را جوابگو ندانست و گفت: تاکنون بسیاری از طرح‌های نیمه‌کاره و تعطیل کشور با انجام سفرهای استانی دولت، تکمیل و آماده بهره‌برداری شده است.

نیمه‌کاره ماندن ۳ استخر به دلیل نبود اعتبار

نماینده مردم ترشیز در مجلس شورای‌اسلامی در این بازدید، با بیان این‏که سالن ورزشی روستای قوژد بخش مرکزی کاشمر از ۱۵ سال قبل همچنان نیمه‌کاره باقی‌مانده است، افزود: با ساخت و اتمام این سالن ورزشکاران روستاهای قوژد، اسحاق‌آباد، تل‌آباد، گندم‌بر، ممرآباد، عشرت‌آباد، مغان و خیابان‌های ۱۷ شهریور، رازی، سلمان فارسی و منطقه نیازمند شهر کاشمر می‌توانند از این سالن استفاده نمایند.

حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین به وضعیت تنها استخر دولتی این شهرستان اشاره کرد و افزود: این تنها استخر دولتی کاشمر است که با گذشت ۱۵سال هنوز به بهره‌برداری نرسیده است.

نیک‌بین از وجود سه استخر نیمه‌کاره و رها شده در این شهرستان به دلیل نبودِ اعتبار خبر داد و گفت: اگر استخر به بهره‌برداری نرسد کاسه استخر و کارهای انجام شده دیگر کیفیت خود را از دست می‌دهند.

وی به سرانجام رساندن پروژه استخر کاشمر را یکی از نیازهای ضروری جوانان دانست و تصریح کرد: با توجه به این‏که استخر در منطقه پایین‌شهر واقع شده، می‌طلبد هرچه سریع‌تر اعتبار موردنیاز تأمین شود.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=8950
  • نویسنده : لیلا قرایی ترشیزی
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

برچسب ها

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.