• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
پارس وی دی اس
4

نیک بین از اعتبارات تخصیص یافته به منطقه ترشیز خبر داد

  • کد خبر : 7480
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۸:۴۸
نیک بین از اعتبارات تخصیص یافته به منطقه ترشیز خبر داد
صدای خاوران-نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای‌اسلامی همچنین از پیگیری برای به سرانجام رسیدن هرچه زودتر باند دوم محور کاشمر به شادمهر خبر داد و افزود: جاده شادمهر به کاشمر و در ادامه به بردسکن و انابد که در انتهای حوزه راه‌سازی به استان خراسان‌جنوبی متصل می‌شود حدود ۱۱۵ کیلومتر می‌شود.

نیک بین از اعتبارات تخصیص یافته به منطقه ترشیز خبر داد

نماینده مردم ترشیز در مجلس شورای‌اسلامی از اختصاص اعتبارات قابل توجهی برای بخش‌های مختلف منطقه ترشیز خبر داد.

حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین در همین خصوص به اختصاص مبلغ 12 میلیارد ریال برای تجهیز مجتمع‌های فرهنگی هنری شهرستان‌های کاشمر، بردسکن و خلیل‌آباد اشاره کرد و افزود: مبلغ10میلیارد ریال برای مرتفع نمودن نیازهای تجهیزاتی مجتمع فرهنگی و هنری سرو کاشمر و مبلغ دومیلیارد ریال برای مجتمع فرهنگی هنری نوبهار بردسکن و ثامن‌الحجج خلیل‌آباد اختصاص‌یافته است.

وی عنوان کرد: این اعتبارات در امسال از محل طرح تکمیل، تعمیر و تجهیزات فنی و فرهنگی، هنری کشور تأمین می‌شود.

نیک بین در ادامه از اختصاص دو خودروی عملیاتی انتظامی به ارزش90 میلیارد ریال به فرماندهی انتظامی شهرستان‌های کوهسرخ و کاشمر خبر داد و گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته پرداخت وام 200 میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی که به یک مطالبه ملی درآمده بود با نرخ 5 درصد به‌صورت قرض‌الحسنه با تضمین زنجیره‌ای سه نفره روستائیان با ارائه سفته آغاز شده است.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای‌اسلامی همچنین از پیگیری برای به سرانجام رسیدن هرچه زودتر باند دوم محور کاشمر به شادمهر خبر داد و افزود: جاده شادمهر به کاشمر و در ادامه به بردسکن و انابد که در انتهای حوزه راه‌سازی به استان خراسان‌جنوبی متصل می‌شود حدود ۱۱۵ کیلومتر می‌شود.

وی از تصویب ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز باند دوم محور شادمهر به کاشمر خبر داد و گفت: هرچند مصوبات و اعتبارات تخصیص یافته بسیاری داریم، اما مهم‌ترین آن محور کاشمر به شادمهر که به جاده مرگ شهرت یافته، می‌باشد.

 

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=7480
  • نویسنده : جواد افتخاری
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

برچسب ها

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.