• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
پارس وی دی اس
11

معتمدیان استاندار خراسان رضوی شد

  • کد خبر : 3535
  • ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰:۵۳
معتمدیان استاندار خراسان رضوی شد
محمد صادق معتمدیان در جلسه امروز هیات دولت به عنوان استاندار خراسان رضوی معرفی شد.

وی متولد کرمانشاه دارای مدرک کارشناسی اقتصاد و کارشناسی ارشد مدیریت از دانشگاه ارومیه است.

معتمدیان قبل از انتخاب به عنوان استاندار خراسان رضوی، استانداری خراسان جنوبی و سابقه خدمت در استان های آذربایجان غربی، کرمانشاه، ایلام و ستاد دستگاه های اجرایی در تهران را در کارنامه خود دارد.

معتمدیان در مدت 22 ماه تصدی خود در استانداری خراسان جنوبی با بررسی میدانی مشکلات، نیازها و شنیدن درخواست های مردمی قطار توسعه خراسان جنوبی را ریل گذاری کرد و با حضور مدیران ارشد نظام و مسئولان دولتی در اولین گام اعتبارات خراسان جنوبی را افزایش داد. معتمدیان با تقویت زیر ساخت های خراسان جنوبی و هموار کردن بخش ها و طیف های مختلف استان و منسجم کردن آن ها معنای واقعی امید به زندگی را برای مردم خراسان جنوبی به ویژه روستاییان و مرزنشینان زنده و مهاجرت معکوس ایجاد کرد.

کسب رتبه نخست بیکاری در پنج فصل پیاپی، زدودن محرومیت از چهره چهار شهرستان مرزی خراسان جنوبی با همراهی دستگاه های خدمت رسان، انقلاب مسکنی با ساخت بیش از 28000 واحد مسکونی، نهضت گلخانه ای و گاز رسانی، توسعه راه های استان و اجرائی شدن آرزوی 20 ساله مردم خراسان جنوبی با کسب اعتبار از صندوق توسعه ارزی کشور برای راه آهن بیرجند گوشه ای از اقدامات محمد صادق معتمدیان در خراسان جنوبی است که محبوبیت خاصی نزد مردم این استان پیدا کرده است.

سوابق درخشان و خدمات ماندگار معتمدیان در خراسان جنوبی همراه با عملیاتی بودن وی قطعاً به توسعه خراسان رضوی که دارای ظرفیت های عظیم و البته خاص از قبیل وجود بارگاه رضوی و پایتخت معنوی ایران، هم مرزی با دو کشور افغانستان و ترکمنستان، قطب کشاورزی و یکی از قطب های صنعتی کشور است کمک خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=3535
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.