• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
پارس وی دی اس
4

مدیران را سلیقه‌ای تأیید یا رد نکنیم!

  • کد خبر : 9531
  • ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹
مدیران را سلیقه‌ای تأیید یا رد نکنیم!
صدای خاوران-زارعی با اشاره به اینکه در جهاد تبیین باید بتوانیم حقیقت را از دل واقعیت بیرون بکشیم، تصریح کرد: در دوره‌ای از انتخابات توصیه می‌شد مراقب لیست‌های انگلیسی باشید، اما برخی از بسیجیان حتی حاضر به اعتراض و انتقاد نبودند. وی با بیان این‌که شورای نگهبان افراد را بر اساس سوابق تائید یا رد می‌کند، گفت: متأسفانه کسانی در لیست انتخابات گذاشته شده‌اند که هیچ سابقه سخنرانی، اجرایی و قلم‌زدن ندارند و از یک‌سو شورای نگهبان هیچ سابقه‌ای از آن‌ها پیدا نمی‌کند و از سویی بی‌دلیل هم که رد نمی‌شوند، ولی برخی از آن‌ها با تفکر وصل به یک جریان انحرافی، اصولاً پایبند به مسائل نظام و ولایت نیستند.

 

ریاست سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام‌رضا(ع) گفت: نمی‌شود از مدیری به‌طور سلیقه‌ای تعریف یا کسی را رد کرد، به‌خصوص در شرایط فعلی باید معیار و سنجشی داشته باشیم.

احمد زارعی در همایش جهاد تبیین که هم‌زمان با هفته بسیج در کاشمر برگزار شد، با بیان این‌که برای هر اداره‌ای در نظام مقدس جمهوری‌اسلامی وظایفی تعیین‌شده و با همین نگاه بسیجی باید شبانه‌روز به آن عمل کرد؛ افزود: مسئولان باید بگویند برای اشتغال، تولید، محرومیت‌زدایی چه کرده‌اند.

وی بیان کرد: هرچند قوانینی در دستگاه‌ها وجود دارد که باید به مردم ارائه خدمت شود، اما به دلایلی روی زمین‌مانده است.

زارعی در ادامه به انتخابات پیش رو اشاره و ابراز کرد: مشارکت در انتخابات یکی از مهم‌ترین مسائل حساس در نظام جمهوری اسلامی است.

زارعی با اشاره به اینکه در جهاد تبیین باید بتوانیم حقیقت را از دل واقعیت بیرون بکشیم، تصریح کرد: در دوره‌ای از انتخابات توصیه می‌شد مراقب لیست‌های انگلیسی باشید، اما برخی از بسیجیان حتی حاضر به اعتراض و انتقاد نبودند.

وی با بیان این‌که شورای نگهبان افراد را بر اساس سوابق تائید یا رد می‌کند، گفت: متأسفانه کسانی در لیست انتخابات گذاشته شده‌اند که هیچ سابقه سخنرانی، اجرایی و قلم‌زدن ندارند و از یک‌سو شورای نگهبان هیچ سابقه‌ای از آن‌ها پیدا نمی‌کند و از سویی بی‌دلیل هم که رد نمی‌شوند، ولی برخی از آن‌ها با تفکر وصل به یک جریان انحرافی، اصولاً پایبند به مسائل نظام و ولایت نیستند.

زارعی با بیان اینکه اگر پای این افراد به مجلس برسد همانند یک بمب عمل خواهند کرد، اظهار کرد: دشمن در انتخابات حساسیت خود را دارد.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=9531
  • نویسنده : بنیامین افتخاری ترشیزی
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

برچسب ها

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.