• امروز : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
پارس وی دی اس
4

متجاهران بیایند، سعید حنایی‌ها زیاد می‌شوند!

  • کد خبر : 9002
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
متجاهران بیایند، سعید حنایی‌ها زیاد می‌شوند!
صدای خاوران-امام‌جمعه کاشمر با تأکید بر این‏که باید نسبت به امربه‌معروف جدی باشیم و اگر کسی تذکر داد ناراحت نشویم، گفت: در حوزه اصناف هنوز نسبت به رعایت حجاب با مشکلاتی مواجه هستیم. وی اظهار کرد: بی‌حجابی نه‌تنها عزتی برای بانوان ایجاد نمی‌کند بلکه حمله به هویت ایرانی اسلامی ما و سازمان‌دهی شده است که باید جلوی آن بایستیم.

امام‌جمعه کاشمر با اشاره به اهمیت عفاف و حجاب گفت: اگر به امران به معروف روحیه ندهیم و به‌مرور این فریضه مهم فراموش شود، افراد متجاهر میدان را به دست خواهند گرفت.

حجت‏ الاسلام جواد طاهری با بیان این‏که اگر میدان دست این افراد بیفتد، همانند سعید حنایی‌ها عمل می‌کنند؛ افزود: اگرچه به مردم در خصوص رعایت عفاف و حجاب باید تذکر لسانی داده شود، اما مسئولان موظف به رعایت هستند.

وی با بیان این‏که مسئولان و اصناف و کسبه اجازه ندارند با هر تیپ و قیافه‌ای در محل کار خود حضور پیدا کنند، افزود: اگر به امران به معروف و ناهیان از منکر روحیه ندهیم و به‌مرور این فریضه مهم فراموش شود، عملاً افراد متجاهر میدان را به دست خواهند گرفت. اگر دست این افراد بیفتد همانند سعید حنایی‌ها عمل می‌کنند.

امام‌جمعه کاشمر با تأکید بر این‏که باید نسبت به امربه‌معروف جدی باشیم و اگر کسی تذکر داد ناراحت نشویم، گفت: در حوزه اصناف هنوز نسبت به رعایت حجاب با مشکلاتی مواجه هستیم.

وی اظهار کرد: بی‌حجابی نه‌تنها عزتی برای بانوان ایجاد نمی‌کند بلکه حمله به هویت ایرانی اسلامی ما و سازمان‌دهی شده است که باید جلوی آن بایستیم.

وی در ادامه با بیان این‏که تریبون نمازجمعه، تریبون جهاد تبیین و برای مسئولان و نظام است؛ گفت: نمازجمعه یک کار ستادی است و اکنون مردم نمازجمعه را به‌صورت ستادی اداره می‌کنند.

طاهری با اشاره به این‏که نمازجمعه در برابر تمامی هجمه‌های دشمن ایستاده و در برابر تبلیغات سوء دشمن روشنگری می‌کند، افزود: نمازجمعه در هدایت کلی جامعه کارکرد خاص خود را دارد.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=9002
  • نویسنده : بنیامین افتخاری ترشیزی
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

برچسب ها

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.