• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
پارس وی دی اس
4

صرف میلیاردها تومان از بیت‌المال که هیچ کارآیی ندارد!

  • کد خبر : 7409
  • ۰۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸
صرف میلیاردها تومان از بیت‌المال که هیچ کارآیی ندارد!
فرمانده پلیس‌راه کاشمر گفت: علی‌رغم این‌که تاکنون میلیاردها تومان برای احداث زیرگذرهای محور کاشمر به شادمهر هزینه شده، اما چون بازگشایی نشدند عملا هیچ کارآیی ندارد

فرمانده پلیس‌راه کاشمر گفت: علی‌رغم این‌که تاکنون میلیاردها تومان برای احداث زیرگذرهای محور کاشمر به شادمهر هزینه شده، اما چون بازگشایی نشدند عملا هیچ کارآیی ندارد.

سرگرد مهدی افتاده در گفت‌وگویی افزود: میدانی که در محور کاشمر به شادمهر احداث می‌شود و در حال حاضر از آن به‌عنوان میدان فرودگاه نام‌برده می‌شود، کاملاً غیراستاندارد بوده و باید جمع‌آوری شود.

وی افزود: به دلیل قوس تندی که در این جاده بزرگراهی ایجاد کرده‌اند وسیله نقلیه‌ای که با سرعت مجاز 95 کیلومتر دارد حرکت می‌کند به‌یک‌باره باید سرعت خود را در دور میدان به 30 کیلومتر کاهش دهد که خطرات و مشکلات بسیاری را به وجود می‌آورد.

وی با بیان این‌که این میدان نه‌تنها ایمن‌سازی نشده بلکه هیچ روشنایی هم ندارد، عنوان کرد: از نظر کارشناسان پلیس‌راه میدان هیچ کارایی ندارد که در همین رابطه درخواست حذف آن را داشته‌ایم اما راه و شهرسازی توجیهات خاص خود را دارد و اقدام به حذف آن نمی‌کنند که در همین رابطه خواسته‌شده لااقل ایمن‌سازی شود.

فرمانده پلیس‌راه کاشمر بیان کرد: قسمتی از این محور که دوطرفه شده بزرگراه محسوب می‌شود و عملاً براساس استانداردها نمی‌شود میدان احداث نمود مگر این‌که ایمن‌سازی و آرام‌سازی از چند متر قبل‌تر انجام شود.

افتاده بیان کرد: می‌توانند به‌جای میدان اقدام به بازگشایی زیرگذرها کنند، علیرغم این‌که سه زیرگذر در تقاطع فرگ، رزق‌آباد و چاه موتور اسماعیلی احداث‌شده ولی هنوز بازگشایی نشده درصورتی‌که وسایل نقلیه سبک به‌راحتی می‌توانند از آن‌ها تردد کنند.

فرمانده پلیس‌راه کاشمر بیان کرد: علیرغم این‌که میلیاردها تومان تاکنون برای احداث این زیرگذرها هزینه نموده‌اند اما اعلام‌شده به دلیل تملک زمین و عبور فیبر نوری نمی‌توانند آن‌ها را بازگشایی کنند.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=7409
  • نویسنده : معصومه آذربهرام
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.