• امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
پارس وی دی اس
23

سیاه نمایی علیه سیستم قضایی و پاسخ شهردار کاشمر به شبهه‌افکنان

  • کد خبر : 1896
  • ۰۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۶
سیاه نمایی علیه سیستم قضایی و پاسخ شهردار کاشمر به شبهه‌افکنان
شهردار کاشمر در خصوص شبهاتی که اخیر توسط برخی افراد برعلیه سیستم قضایی شهرستان برای رسیدن به اهدافشان ایجاد کرده اند، گفت: متاسفانه برخی افراد همانند گذشته به دروغ پردازی هایی در خصوص علل بستن میلان منازل سازمانی دادگستری پرداخته اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای خاوران، جعفر سلیمانی با بیان اینکه طبق طرح تفصیلی مصوب، میلان های بلوار جمهوری اسلامی شهر کاشمر مسدود هستند، افزود: بنابر خواسته ساکنین میلان‎ها، قابلیت انسداد دارد.
وی با اشاره به اینکه میلان منازل سازمانی دادگستری تماما متعلق به خانه های سازمانی ست و ساکن دیگری ندارد، عنوان کرد: دادگستری براساس ضوابط، قبل از دوره مدیریت شهردار کنونی تقاضای خود را بصورت مکتوب به فرمانداری و شورای ترافیک شهرستان ارسال و بر اساس مصوبه شورای ترافیک و تصویب شورا، انسداد میلان از سمت غرب صورت گرفته است.
شهردار کاشمر همچنین اظهار کرد: فضای سبز واقع در سایت خانه های سازمانی دادگستری و زمین آن متعلق به عموم نیست و شهرداری نیز مالکیتی نداشته بلکه از اراضی متعلق به دادگستری بوده و فضای بسیار محدودی است که حسب نیاز و ضرورت به فضای سبز اختصاص یافته و در اختیار ساکنان آن قرار دارد.
وی با تاکید بر اینکه خانواده های ساکن در این منطقه دارای حق برخورداری از امکانات متعلق به اداره خود هستند، عنوان کرد: از سویی عمر بالا و مساحت بسیار محدود و فرسودگی شدید این خانه ها خود مبین ساده زیستی و قناعت کارکنان ساکن است.
سلیمانی گفت: به رغم اینکه به نسبت خانه های بلوار جمهوری اسلامی کیفیت منازل سازمانی دادگستری پایین تر از اقشار متوسط جامعه است ولی متاسفانه مدتی ست که بی اخلاقی در شهر ما حاکم گردیده و عده ای برای رسیدن به خواسته ها و منافع شخصی خود با ایجاد بدبینی دست به هر کار ناشایستی میزنند.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=1896
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1
  1. شما نمخاد پاچه خواری کنین. اونجا برا خودشون در و دروازه گذاشتن و محیط لاکچری درست کردین براشون بعد میگین از قشر متوسط پایین تر است؟؟!!!! خدا لعنت کند دروغگو را

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.