• امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
پارس وی دی اس
3

سن تمامی اماکن ورزشی بالاست!

  • کد خبر : 9731
  • ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲
سن تمامی اماکن ورزشی بالاست!
صدای خاوران-رئیس اداره ورزش و جوانان کاشمر از بالا بودن سن تمامی اماکن ورزشی خبر داد و نبودِ خوابگاه ورزشی و مینی‌بوس برای اعزام تیم‌ها به مسابقات را از کمبودها و معضلات جدی اداره ورزش و جوانان دانست و افزود: علیرغم این‌که سالیانه میزبان ۴۲ مسابقه استانی و کشوری در دو بخش بانوان و آقایان بودیم، ولی از نبود خوابگاه رنج می‌بریم.

رئیس اداره ورزش و جوانان کاشمر گفت: سن تمامی اماکن ورزشی کاشمر بالا است.

کاظم اسماعیل‌نژاد، تعداد اماکن ورزشی سرپوشیده شهرستان را ۶ باب و اماکن روباز شهری و روستایی را ۲۳ باب اعلام و اذعان کرد: اکنون سه پروژه ورزشی شهرستان از جمله سالن ورزشی روستای قوژد، خانه جوان و استخر تختی، مربوط به اداره ورزش و جوانان نیمه کاره مانده است.

وی افزود: عملیات ساخت خانه جوان این شهر از سال ۱۳۹۵ آغاز شده و تاکنون فقط۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که برای به اتمام رساندن آن به ۳ میلیارد تومان نیاز است.

اسماعیل‌نژاد با بیان این‌که جهت تکمیل سالن ورزشی روستای قوژد که از سال۱۳۹۰آغاز شده به ۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم؛ در خصوص وضعیت استخر تختی اداره ورزش و جوانان گفت: عملیات عمرانی این استخر از سال ۱۳۸۶ آغاز شده و تاکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که برای اتمام آن به ۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

رئیس اداره ورزش و جوانان کاشمر از بالا بودن سن تمامی اماکن ورزشی خبر داد و نبودِ خوابگاه ورزشی و مینی‌بوس برای اعزام تیم‌ها به مسابقات را از کمبودها و معضلات جدی اداره ورزش و جوانان دانست و افزود: علیرغم این‌که سالیانه میزبان ۴۲ مسابقه استانی و کشوری در دو بخش بانوان و آقایان بودیم، ولی از نبود خوابگاه رنج می‌بریم.

اسماعیل‌نژاد در ادامه با اشاره به اینکه آبیاری دو چمن ورزشی انقلاب و استادیوم آزادی با آب شرب انجام می‌شود، سرانه ورزشی شعپهرستان را ۷۸ سانتیمتر اعلام کرد و گفت: علیرغم این‌که در کاشمر ۵ استخر داریم، اما به جزء دو استخر بخش خصوصی، ۳ استخر دیگر که از اداره ورزش و جوانان، آموزش‌وپرورش و سپاه هستند، هم‌چنان نیمه‌کاره است.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=9731
  • نویسنده : معصومه تقوی
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

برچسب ها

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.