• امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
پارس وی دی اس
11
جانشین فرمانده انتظامی کاشمر:

ساخت‌وسازهای غیرمجاز جاده کوهسرخ تخریب نشد!

  • کد خبر : 2326
  • ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۹:۰۳
ساخت‌وسازهای غیرمجاز جاده کوهسرخ تخریب نشد!
جانشین فرمانده انتظامی کاشمر گفت: به‌رغم این‌که در سیلاب ابتدای امسال از مسیرهای عبور سیلاب بازدید و در خصوص خسارت‌هایی که براثر ساخت‌وسازهای غیرمجاز و تصرفات، تصمیماتی اتخاذ شد اما با گذشت چندین ماه هم‏چنان مشکلات به قوت خود باقی هستند.

حسین یزدانی در جلسه شورای مدیریت بحران کاشمر با بیان این‌که باید در این خصوص کارگروهی تشکیل و ضمن بازدید از این مناطق تصمیمات لازم اخذ شود، افزود: اگرچه در مسیر رودخانه کاشمر به کوهسرخ فقط فنس‌ها حذف شد ولی ساخت‌وسازها به قوت خود باقی هستند و در این خصوص اقدامی نشد.

وی اظهار کرد: در کنار مسکن مهر که مسیر عبور سیلاب است، مشکلات بسیاری وجود آورد اما مجدد نخاله ریخته شده و اگر همانند سال گذشته بارندگی داشته باشیم، مشکلات جدی‌تری را شاهد خواهیم بود.

یزدانی عنوان کرد: تیر برق‌هایی که دورشان خالی‌شده بود به همان وضعیت باقی‌مانده و اقدامی برای بازسازی آن‌ها صورت نگرفته که می‌طلبد هرچه سریع‌تر برای جلوگیری از هرگونه اتفاق اقدامات لازم صورت گیرد.

بخشدار کوهسرخ در همین رابطه گفت: انتهای حوزه راه به سمت نیشابور بسیار مستعد بحران است و همانند سال‌های قبل امکان مسدود شدن مسیر در زمان بارندگی‌ها وجود دارد.

مجید کاریزنوئی افزود: با اولین بارش‌ها خاک رس از کوه‌ها و ارتفاعات بر روی جاده آمده و راه مسدود می‌شود، هم‏چنین امکان شکستن بند خاکی کوشه‏نما اگر میزان بارش به‌اندازه سال قبل باشد، وجود دارد.

بخشدار مرکزی کاشمر با بیان اینکه تهیه تجهیزات ایمنی لازم برای اتاق‌های بحران دهیاری‌ها در دستور کار قرار دارد و تا پایان ماه خریداری و تجهیز می‌شوند، افزود: به‌زودی تیم‌های امداد و نجات در روستاها تجهیز می‌شوند.

سعید چیتی عنوان کرد: به‌رغم اینکه تاکنون 23 مورد از تصرفات شناسایی و گزارش‌شده اما فقط سه مورد تخریب‌شده و برای باقی اقدامی صورت نگرفته است.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=2326
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.