• امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
پارس وی دی اس
5

رونمایی از «المان وداع» هم‌زمان با هفته دفاع مقدس

  • کد خبر : 9218
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۰۷
رونمایی از «المان وداع» هم‌زمان با هفته دفاع مقدس
صدای خاوران-کوهسرخی در ادامه گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته پس از۱۰ سال موفق به خرید ۱۲ دستگاه ماشین‌آلات عمرانی، حمل و نقل و خدمات شهری در این دوره مدیریت شهری شدیم. وی اظهار کرد: این تعداد ماشین‌آلات به مجموعه واحد عمران شهرداری اضافه شد تا ضمن کاهش هزینه‌ها، خدمت‌رسانی به مردم عزیز و ولایی کاشمر با سرعت بیشتری انجام شود. شهردار کاشمر افزود: در آخرین اقدام به منظور تکمیل زنجیره اجرای عملیات نهضت آسفالت معابر، یک دستگاه فنیشر (ماشین پخش آسفالت‌) به مبلغ حدود ۴۵ میلیارد ریال خریداری شد و به زودی نهضت دوم اجرای عملیات آسفالت معابر شهر کاشمر شروع می‌شود.

 

 

شهردار کاشمر از رونمایی المان وداع هم‌زمان با هفته دفاع مقدس در خیابان قائم این شهر خبر داد.

مهندس اصغر کوهسرخی افزود: این المان به یادبود بانوان قهرمان خطه ترشیز بزرگ که در طول 8 سال دفاع مقدس در مقابل تهاجم رژیم بعث عراق، عزیزان‌شان را روانه کارزار کردند، طراحی و اجرا شد.

وی عنوان کرد: اِلمان وداع در مکانی نصب شده که از شهریور ۱۳۵۹تا تیرماه ۱۳۶۷بیش از50 هزار نفر رزمنده را برای دفاع از سرزمین ایران و انقلاب‌اسلامی و ارزش‌های دینی بدرقه نموده است.

شهردار کاشمر تصریح کرد: این المان به پیشنهاد بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان کاشمر توسط شهرداری اجرا گردید و در هفته دفاع مقدس رونمایی شد.

وی با اشاره به این‌که هفته دفاع مقدس دوران یادآوری استقامت و شجاعت بزرگ مردانی است که از خاک و سرزمین ایران اسلامی با نثار جان خود دفاع کردند؛ گفت: شهرداری در این هفته برنامه‌های فرهنگی مختلفی برای گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا و ایثارگران دارد.

کوهسرخی در ادامه گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته پس از۱۰ سال موفق به خرید ۱۲ دستگاه ماشین‌آلات عمرانی، حمل و نقل و خدمات شهری در این دوره مدیریت شهری شدیم.

وی اظهار کرد: این تعداد ماشین‌آلات به مجموعه واحد عمران شهرداری اضافه شد تا ضمن کاهش هزینه‌ها، خدمت‌رسانی به مردم عزیز و ولایی کاشمر با سرعت بیشتری انجام شود.

شهردار کاشمر افزود: در آخرین اقدام به منظور تکمیل زنجیره اجرای عملیات نهضت آسفالت معابر، یک دستگاه فنیشر (ماشین پخش آسفالت‌) به مبلغ حدود ۴۵ میلیارد ریال خریداری شد و به زودی نهضت دوم اجرای عملیات آسفالت معابر شهر کاشمر شروع می‌شود.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=9218
  • نویسنده : غلامحسین دباغ یزدی
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

برچسب ها

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.