• امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
پارس وی دی اس
6

روزهای طلایی پیش روی کارخانه روغن فرآیند خراسان

  • کد خبر : 8894
  • ۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷
روزهای طلایی پیش روی کارخانه روغن فرآیند خراسان
صدای خاوران-ریعت‌جعفری با اشاره به توان شرکت روغن طلایی خاور جهت تامین بخش قابل توجهي از روغن مورد نياز استان گفت: اکنون فقط پنج کارخانه در کشور توان توليد روغن صاف قنادي را دارند که کارخانه روغن کاشمر يکي از آنهاست. شریعت‌جعفری با تقدیر از تلاش‌های نماینده محترم مردم کاشمر در مجلس شورای‌اسلامی، استاندار خراسان‌رضوی، امام‌جمعه و مسئولین محترم کاشمر در رفع مشکلات پیش روی این کارخانه ابراز امیدواری کرد؛ به‌زودی با گردش چرخ‌های این کارخانه، این مجموعه با 100 درصد ظرفیت به کار ادامه می‌دهد.

 

 

شرکت نگین طلایی خاور (روغن فرآیندخراسان) با پیگیری مسئولین، مجدد به روزهای طلایی خود نزدیک می‌شود.

مدیرعامل کارخانه تولیدی صنعتی نگین طلایی خاور در گفت‌وگویی ضمن تشکر از تمامی مسئولین استان و شهرستان به‌ویژه حجت‌الاسلام نیک‌بین نماینده محترم مردم ترشیز در مجلس شورای‌اسلامی که در احیا و تکمیل ظرفیت خطوط تولید نقش بسیار مهمی داشته و دارند، بیان داشت: با جدیت و تلاش فراوان و با حضور سرمایه‌گذار توانستیم مقدار پنج هزارتُن روغن جهت تصفیه و بسته‌بندی وارد و با یاری خداوند بیش از نیمی از خطوط تولید را فعال نمائیم.

دکتر محمدرضا شریعت‌جعفری گفت: به‌رغم این‏که در حال حاضر روغن مورد نياز قنادي‌ها از خارج استان تأمين مي‌شود، این واحد تولیدی علاوه بر تولید اين روغن، توان توليد هشت نوع محصول از جمله روغن صنف و صنعت، انواع روغن مايع و جامد، روغن سويا، روغن کلزا، روغن قنادي و… و هم‌چنین پودر چربي را دارد.

شریعت‌جعفری با اشاره به توان شرکت روغن طلایی خاور جهت تامین بخش قابل توجهي از روغن مورد نياز استان گفت: اکنون فقط پنج کارخانه در کشور توان توليد روغن صاف قنادي را دارند که کارخانه روغن کاشمر يکي از آنهاست.

شریعت‌جعفری با تقدیر از تلاش‌های نماینده محترم مردم کاشمر در مجلس شورای‌اسلامی، استاندار خراسان‌رضوی، امام‌جمعه و مسئولین محترم کاشمر در رفع مشکلات پیش روی این کارخانه ابراز امیدواری کرد؛ به‌زودی با گردش چرخ‌های این کارخانه، این مجموعه با 100 درصد ظرفیت به کار ادامه می‌دهد.

وی مهمترین مشکل پیش‌روی کارخانه روغن را همچنان سنگ‌اندازی‌های بانک سپه عنوان و ابراز امیدواری کرد؛ با ورود کارشناسان زبده بانکی به این پرونده، بر اساس مصوبات بانک مرکزی، بهره‌های مرکب لحاظ شده در بدهی این شرکت و شش درصد جرائم مرتبط با آن طبق قانون حذف گردد تا بخش اعظم مشکلات این کارخانه برطرف شود.

وی در پایان یادآور شد؛ در صورت رفع کامل مشکلات و بازگشت مجدد بزرگ‌ترین کارخانه روغن شرق کشور به چرخه تولید، زمینه اشتغال بیش از 4۰۰ نفر از جوانان مهیا می‌شود.

شریعت‏جعفری که این روزها برای احیای مجدد این کارخانه و فعالیت آن با‌ ظرفیت کامل به سختی تلاش می‌کند؛ گفت: هم‏زمان با دستور ریاست محترم دادگستری استان نسبت به توقف اجرای حکم و تعیین کارشناس رسمی، سعی کردیم با جدیت نسبت به افزایش تولید روغن خوراکی با برند نازبانو اقدام نماییم که خوشبختانه در آینده بسیار نزدیک‌ این محصول با حجم بیشتر وارد بازار به‌خصوص در منطقه ترشیز خواهد شد.

وی به انجام فراخوان جهت جذب نیروی انسانی اشاره کرد و گفت: به دلیل افزایش تولید، در قسمت‌های مختلف نیاز به جذب نیروی انسانی داریم که در دست اقدام است.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=8894
  • نویسنده : سعید علیخانی
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.