• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
پارس وی دی اس
10
علیرغم حاشیه‌های به وجود آمده در کاشمر؛

رئیس هیئت فوتبال تغییر نمی‌کند

  • کد خبر : 8550
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷
رئیس هیئت فوتبال تغییر نمی‌کند
صدای خاوران-ئیس هیئت فوتبال کاشمر هم در حالی از حضور 31 تیم فوتسال در مسابقات جام رمضان این شهرستان خبر داد که 22 تیم آن مربوط به رده بزرگسالان و 9 تیم مربوط به پیشکسوتان هستند. سعید مسافر افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان با حضور پرشور تماشاگران و علاقه‌مندان به ورزش در حال برگزاری است که در بعضی از شب‌ها علی‌رغم بلیط فروشی، سالن مملو از تماشاچی می‌شود.

دبیر هیئت فوتبال خراسان‌رضوی گفت: تغییر رئیس هیئت فوتبال شهرستان‌ها و همچنین کاشمر فقط با مجوز هیئت فوتبال استان انجام می‌شود.

محسن حیدری در حاشیه بازدید از بازی‌های جام رمضان شهرستان کاشمر، افزود: تغییر رئیس هیئت فوتبال شهرستان‌ها فقط در اختیار هیئت فوتبال استان بوده و علیرغم حاشیه‌های به وجود آمده در کاشمر رئیس هیئت فوتبال این شهرستان تغییر نمی‌کند.

وی با بیان این‏که شهرستان کاشمر یکی از شهرستان‌های بسیار فعال در حوزه فوتبال و فوتسال است، بیان کرد: به لطف حمایت‌های هیئت فوتبال کاشمر، فوتسال این شهرستان بسیار فعال‌شده به‌گونه‌ای که نماینده‌ای از این شهرستان در مسابقات فوتسال کشور داریم.

وی با تأکید بر این‏که جام رمضان کاشمر یکی از شگفتی‌های مسابقات فوتسال در خراسان‌رضوی است؛ ادامه داد: هم‌زمان با ورود رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشمر اقداماتی نسبت به تغییر در هیئت فوتبال انجام‌شده که عنوان نمودیم اگر مشکلی وجود دارد بیان کنند تا حل شود.

دبیر هیئت فوتبال خراسان‌رضوی خاطر نشان کرد: از نظر این هیئت هم‌اکنون سعید مسافر رئیس هیئت فوتبال شهرستان کاشمر است و ما از عملکرد ایشان و همکاران‏شان رضایت داریم و به همه اعلام کرده‌ایم تغییر رئیس هیئت فوتبال شهرستان‌ها فقط در اختیار هیئت فوتبال استان بوده و ما در شهرستان کاشمر بنای تغییر نداریم.

حیدری عنوان کرد: اقدامات هیئت فوتبال شهرستان کاشمر به‌شدت قابل‌تقدیر و سرعت رشد فوتبال و فوتسال در این شهرستان مورد تأیید هیئت فوتبال استان است و امیدوارم با حمایت‌هایی که مسئولین شهرستان از هیئت فوتبال دارند این سرعت بیشتر شود.

فوتسال کاشمر جزو برترین‌های استان است

رئیس کمیته فوتسال خراسان‌رضوی نیز در بازدید از مسابقات جام رمضان کاشمر از فوتسال این شهرستان به‌عنوان  برترین‌های استان نام برد و گفت: فوتسال کاشمر هم‌اکنون به‌اندازه کافی پیشرفت کرده است.

طیبی تأکید کرد؛ برای این‌که دستیابی به لیگ‌های بالاتر برای فوتسال کاشمر محقق شود از سوی مسئولین نیازمند توجه ویژه در سطح استان و شهرستان است.

وی با بیان این‌که کاشمر جزو شهرهای بسیار خوب در داشتن تیم‌های فوتسال است، عنوان کرد: امسال یک نماینده در لیگ دو کشور از کاشمر داریم که امیدواریم با حمایت‌های هیئت فوتبال استان و مسئولین شهرستان بتوانند در لیگ یک کشور نیز حضور داشته باشند.

رئیس کمیته فوتسال خراسان‌رضوی افزود: با توجه به حضور آقای مسافر به‌عنوان رئیس هیئت فوتبال کاشمر و تیم اجرایی و همکاران‏شان تحول خوبی در فوتبال و فوتسال این شهرستان رقم زده‌اند.

طیبی با تأکید بر این‌که نباید نگاه سیاسی به ورزش داشته باشیم، افزود: برای این‌که ورزش برای جوانان اهداف بزرگی را رقم بزند باید از کسی که برای ورزش و نشاط جوانان کار خوبی انجام می‌دهد، حمایت کرد.

31 تیم فوتسال در مسابقات جام رمضان حضور دارند

رئیس هیئت فوتبال کاشمر هم در حالی از حضور 31 تیم فوتسال در مسابقات جام رمضان این شهرستان خبر داد که 22 تیم آن مربوط به رده بزرگسالان و 9 تیم مربوط به پیشکسوتان هستند.

سعید مسافر افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان با حضور پرشور تماشاگران و علاقه‌مندان به ورزش در حال برگزاری است که در بعضی از شب‌ها علی‌رغم بلیط فروشی، سالن مملو از تماشاچی می‌شود.

وی با بیان این‏که در رده جوانان 4 گروه شش تیمی و 2 گروه پنج تیمی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند، افزود: بازی‌های رده نونهالان و نوجوانان برای اولین بار و هر روز برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر این‏که برای حمایت از بازی‌های جام رمضان کمترین هزینه از تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات نسبت به سایر شهرستان‌ها دریافت شد، گفت: امیدواریم بتوانیم نشاط و شادابی بیشتری را در بین جوانان و ورزشکاران محقق کنیم تا بازیکنان شایسته شهرستان بتوانند استعدادهای خود را در این مسابقات به‌خوبی به نمایش بگذارند.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=8550
  • نویسنده : غلامحسین دباغ یزدی
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.