• امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
پارس وی دی اس
2
امام جمعه کاشمر

دشمن همیشه به دنبال تفرقه‌افکنی است

  • کد خبر : 9337
  • ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۰
دشمن همیشه به دنبال تفرقه‌افکنی است
صدای خاوران-طاهری با اشاره به این‌که مشکلات اهل سنت و شیعه یکسان است، گرانی، تورم و اشتغال را مخصوص مذهب خاصی در کشور ندانست و تصریح کرد: دشمن تلاش می‌کند با ناامیدی مردم، عرصه‌های سیاسی و اجتماعی را خالی کند. وی افزود: اهل سنت در این مسائل چشم و گوش‌شان به علمای انقلابی است، امیدواریم نگاهی که نظام برای ایجاد اشتغال در همه شهرها به خصوص برای شهرهای مرزی دارد، محقق شود.

امام‌جمعه کاشمر گفت: دشمن همیشه با شناسایی افراد افراطی شیعه و سنی، در حال ایجاد تفرقه است.

حجت‌الاسلام جواد طاهری با اشاره به این‍‌که پس از انقلاب اسلامی ایران به‌تنهایی توانست گفتمان وحدت شیعه و سنی را محقق کند؛ افزود: با برگزاری اجلاس‌های سالیانه به‌صورت بین‌المللی مسئله وحدت شیعه و سنی محقق شد.

وی با تأکید بر این‌که این وحدت فقط در گفتمان نیست و در عمل هم در ایران اسلامی محقق شده است، تصریح کرد: مردم هوشیار شیعه و سنی همیشه متوجه هستند که دشمن به دنبال تجزیه ایران است.

امام‌جمعه کاشمر با بیان این‌که دشمن به دنبال بهانه‌های قومیتی است، افزود: بصیرت مردم و راهنمایی‌های به‌موقع و موضع‌گیری‌های مقام معظم‌رهبری در دفاع از اسلام و در موضع‌گیری‌های منطقه‌ای و قومی کمک کرد تا دشمن نتواند نقشه خودش را در ایران پیش ببرد.

وی با اشاره به این‌که تحرکات و اقداماتی که طی یک‌سال اخیر اتفاق افتاده است را نباید به مذهب خاصی ربط دهیم، گفت: متأسفانه برای ایجاد تفرقه، افراد تندرو در مذهب شیعه و سنی توسط دشمن‌شناسایی، تقویت و تحریک می‌شوند.

طاهری با اشاره به این‌که مشکلات اهل سنت و شیعه یکسان است، گرانی، تورم و اشتغال را مخصوص مذهب خاصی در کشور ندانست و تصریح کرد: دشمن تلاش می‌کند با ناامیدی مردم، عرصه‌های سیاسی و اجتماعی را خالی کند.

وی افزود: اهل سنت در این مسائل چشم و گوش‌شان به علمای انقلابی است، امیدواریم نگاهی که نظام برای ایجاد اشتغال در همه شهرها به خصوص برای شهرهای مرزی دارد، محقق شود.

امام‌جمعه کاشمر تصریح کرد: هرچند در پیچ تاریخی بسیار سنگینی قرارگرفته‌ایم و دشمن فشار چندین برابری اقتصادی بر مردم ایران وارد کرده است، ولی همت نظام بر این است که مشکلات را کاهش داده و با ارتباط با کشورهای همسایه همچون عربستان و… توطئه دشمن را به شکست تبدیل کند.

وی خاطر نشان کرد: این امر فقط در وحدت، عزت و قدرت کشور ایران اسلامی با حضور مردمان با بصیرت شیعه و سنی محقق می‌شود.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=9337
  • نویسنده : بنیامین افتخاری ترشیزی
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

برچسب ها

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.