• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
پارس وی دی اس
13

دستگاه رادیوگرافی دیجیتال وارد کاشمر شد

  • کد خبر : 2300
  • ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۸:۱۶
دستگاه رادیوگرافی دیجیتال وارد کاشمر شد
مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر گفت: یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال به بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای خاوران، دکتر محمد جواد یزدانی افزود: این دستگاه که با هزینه ای بالغ بر 10 میلیارد ریال از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی مشهد و وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی خریداری شده است، تحویل بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) کاشمر شد.

وی با اشاره به اینکه با راه اندازی این دستگاه شاهد تسریع در روند خدمت رسانی به بیماران خواهیم بود، تصریح کرد: سرعت بالای تهیه تصویر، كاهش هزینه ها به جهت حذف فیلم، توانایی آرشیو تصاویر با سهولت بیشتر و امكان كپی فیلم به هر تعداد و بدون صرف هزینه اضافی است.

وی توانایی ارسال تصاویر از مجاری الكترونیك مثل شبكه های بیمارستانی و یا از طریق اینترنت، توانایی پزشك در دسترسی به تصویر رادیوگرافی به محض تهیه آن و درهر نقطه ای دیگر، امكان نگهداری تمام تصویربرداری ها مانند رادیوگرافی ساده، س تی اسكن، ام آر آی، سونوگرافی در یك بستر مشترك، كیفیت بهتر تصاویر و نیز امكان دستكاری كردن و ادیت تصویر را از دیگر از مهمترین مزیت‌های این دستگاه دانست.

یزدانی با اشاره به اینکه عملیات آماده سازی فضای استاندارد برای نصب و راه اندازی دستگاه رادیوگرافی در بیمارستان حضرت(ع) آغاز شده است، افزود: امیدواریم با تسریع در روند آماده سازی فضا، در آینده ای نزدیک شاهد راه اندازی و بهره برداری از این دستگاه باشیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در سالهای اخیر با کمک های خیرین گرانقدر حوزه سلامت شهرستان کاشمر و مساعدت ها و پیگیری های دانشگاه علوم پزشکی مشهد و وزارت بهداشت و درمان و همچنین تلاش‌ها و پیگیری های نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی بیمارستان های کاشمر به تجهیزات بروز پزشکی مجهز گردید و مردم منطقه از خدمات درمانی به نحو مطلوب تری بهره مند می شوند.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=2300
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.