• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
پارس وی دی اس
4

حضور جمعی از مسئولین عالی شهرستان کاشمر در منزل پدر خانم مرحوم خباز در کاشمر

  • کد خبر : 9959
  • ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۹
حضور جمعی از مسئولین عالی شهرستان کاشمر در منزل پدر خانم مرحوم خباز در کاشمر

همزمان با اعلام فوت دکتر محمدرضا خباز جمعی از مسئولان عالی رتبه شهرستان از جمله فرماندار، امام جمعه موقت، فرمانده نیروی انتظامی، جانشین فرماندهی سپاه؛ شهردار و جمعی از مسئولین شهرستان کاشمر برای عرض تسلیت با حضور در منزل پدر خانم مرحوم خباز در جمع خانواده ایشان حضور یافتند. فرماندار کاشمر ضمن عرض تسلیت به […]

همزمان با اعلام فوت دکتر محمدرضا خباز جمعی از مسئولان عالی رتبه شهرستان از جمله فرماندار، امام جمعه موقت، فرمانده نیروی انتظامی، جانشین فرماندهی سپاه؛ شهردار و جمعی از مسئولین شهرستان کاشمر برای عرض تسلیت با حضور در منزل پدر خانم مرحوم خباز در جمع خانواده ایشان حضور یافتند.
فرماندار کاشمر ضمن عرض تسلیت به خانواده مرحوم خباز به تقدیر از خدمات وی طی این سال‌ها پرداخت و افزود: قطعاً مراسم تشییع ایشان که زحمات بسیاری را طی این سال‌ها برای پیشرفت، عمران و آبادانی منطقه متحمل شده‌اند باید به بهترین نحو برگزار شود.
حجت‌الله شریعتمداری اظهار کرد: اینجانب این ضایعه را محضر مردم عزیز شهرستان و به‌ویژه بیت مکرم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و در این ایام، از درگاه خداوند بزرگ برای ایشان رحمت واسعه و هم‌جواری با اولیای الهی و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

امام جمعه موقت کاشمر نیز همچنین ضمن تسلیت به خانواده مرحوم محمدرضا خباز اظهار کرد: ایشان قبل و بعد از انقلاب فعالیت‌های بسیار ارزشمندی را از خود به یادگار گذاشته‌اند.
حجت الاسلام احدی با اشاره به اینکه مرحوم خباز از وفاداران به انقلاب و مبارزین علیه رژیم ستم شاهی بوده است، افزود: ضمن تسلیت درگذشت این پیشکسوت انقلابی و مدیر مبارز، از خداوند بزرگ، غفران و رحمت واسعه و همنشینی با صالحین را برای ایشان و صبر و اجر برای خانواده محترم، همرزمان و همسنگران آن فقید سعید مسألت دارم.
همچنین در پی این حضور فرماندار کاشمر پیام شفاهی تسلیت استاندار خراسان رضوی را به اطلاع خانواده این مرحوم رساند.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=9959
  • نویسنده : جواد افتخاری
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

برچسب ها

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.