• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
پارس وی دی اس
6

جولان فرقه‌های نوظهور در کاشمر

  • کد خبر : 1764
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۵:۴۵
جولان فرقه‌های نوظهور در کاشمر
مدیر موسسه حضرت ولی‌عصر(عج) گفت: فعالیت فرقه‌های نوظهوری یک شبه ایجاد نشده بلکه سال‌های جبهه استکبار روی آنها کار کرده است.

آیت‌الله سیدمحمدحسین حسینی قزوینی، در جلسه تخصصی شبهه شناسی مهدویت که با حضور ائمه‌جمعه، روحانیون و طلاب شهرستان‎های کاشمر، خلیل‎آباد و بردسکن در بقعه متبرکه امامزاده سیدحمزه(ع) کاشمر برگزار شد، با اشاره به این‌که در میان فرق انحرافی، فاسدتر و بی‎محتواتر از فرقه احمد بصری نداریم، گفت: اگر کسی چندین ساعت آثار این فرد را مطالعه کند کفر و ارتداد او برایش ثابت خواهد شد.

این استاد اخلاق با اعلام این‌که متاسفانه فعالیت برخی فرقه‏ها در منطقه کاشمر پررنگ‎تر از سایر مناطق است، گفت: دشمنان تلاش می‎کنند روحیه شهادت‌طلبی و امیدواری را از جوانان شیعه بگیرند.

وی با بیان این‌که برخی خود را فرزند امام زمان معرفی می‎کنند و می‏گویند آمده‎ایم حوزه‎های علمیه را ویران و روحانیون را قتل عام کنیم و با از بین بردن مراجع، زمینه حضور حضرت مهدی را فراهم کنیم، افزود: با وجود این‌که بحث‎های علمی با این افراد بی‎فایده بوده باید با در مقابل این افراد با پاسخ‏های نقض و با عبارت‎ کتاب‌های خودشان که مبنی بر فساد عقیده و انحراف آنهاست مواردی برای مردم بیان کنیم.

مدیر موسسه حضرت ولی عصر(عج) ادامه می‎دهد؛ بارها اعلام کرده‎ام حاضر هستم در زمینه کفر و ارتداد احمد بصری با وی مناظره و مباهله کنم ولی حاضر نمی‎شوند اما با یک طلبه کم‎سواد و فردی که معارف اهل بیت و فرهنگ مهدویت را کمتر می شناسد به صحبت می‎پردازند.

وی منشاءرفتار 90 درصد کسانی که از اهل بیت فاصله گرفته‎اند را  جهل و عدم آگاهیعنوان و ابراز کرد: باید جلوی برخی تندروها که در میان ما هستند و به توهین می‎پردازند را  کنترل کرد.

وی افزود: فرقه‌های نوظهور یکی از راه‌های تضعیف فرهنگ مهدویت را ساختن مهدیه‎های دروغین در میان جامعه شیعه می‎دانند.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=1764
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.