• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
پارس وی دی اس
5
با حضور معاون استاندار خراسان‌رضوی؛

جایگاه سی‌ان‌جی ریوش به بهره‌برداری رسید

  • کد خبر : 8760
  • ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۹:۱۹
جایگاه سی‌ان‌جی ریوش به بهره‌برداری رسید
صدای خاوران-معاون عمرانی استاندار خراسان‌رضوی گفت: با احداث آزادراه حرم تا حرم، ریوش و شهرستان کوهسرخ در یک کریدور ویژه جاده‌ای قرار می‌گیرد. جواد خدایی خاطر نشان کرد: شاید پروژه سی‌ان‌جی به نسبت سایر پروژه‌ها کوچک باشد ولی به لحاظ نوع زحمتی که برای آن کشیده شده بسیار ارزشمند و حائز اهمیت است.

 

با حضور معاون عمرانی استاندار خراسان‌رضوی، نماینده مردم منطقه ترشیز در مجلس شورای‌اسلامی، فرماندار، امام‌جمعه و جمعی از مسئولان استانی و محلی کوهسرخ، جایگاه سی‌ان‌جی ریوش به بهره‌برداری رسید.

در ابتدای این مراسم شهردار ریوش با تقدیر از زحماتی که مسئولان شهرستان و استان برای راه‌اندازی این جایگاه کشیده‌اند، گفت: سال 1397 ایجاد جایگاه سی‌ان‌جی شهر ریوش در دستور کار قرار گرفت و تجهیزات و دستگاه‌های مورد نیاز توسط شرکت نفت تربت‌حیدریه تأمین گردید.

محمد امین با بیان این‌که احداث جایگاه در زمینی به مساحت هزار مترمربع آغاز گردید، گفت: برای راه‌اندازی این جایگاه شش‌میلیارد تومان هزینه شد.

وی با اشاره به این‌که از محل بودجه12میلیاردی شهر ریوش 5 میلیارد و 200 میلیون تومان آن برای این پروژه هزینه شده است، بیان کرد: صرف این اعتبار برای ایجاد جایگاه سی‌ان‌جی موجب شد در عملکرد کاری برای سطح شهر به شدت ضعیف شویم و به اهداف کاری سال 1400ـ1401 نرسیم.

شهردار ریوش عنوان کرد: به رغم تمامی مشکلات و کمبودها اما تلاش خود را به کار گرفتیم تا این پروژه به بهره‌برداری برسد، هرچند هدف‌گذاری برای راه‌اندازی و بهره‌برداری جایگاه 4 ماهه بود اما چون در تجهیزات و ابنیه نواقصی وجود داشت پروژه 15 ماه به طول انجامید.

معاون عمرانی استاندار خراسان‌رضوی گفت: با احداث آزادراه حرم تا حرم، ریوش و شهرستان کوهسرخ در یک کریدور ویژه جاده‌ای قرار می‌گیرد.

جواد خدایی خاطر نشان کرد: شاید پروژه سی‌ان‌جی به نسبت سایر پروژه‌ها کوچک باشد ولی به لحاظ نوع زحمتی که برای آن کشیده شده بسیار ارزشمند و حائز اهمیت است.

وی با اشاره به این‌که مجموعه شهری و شهرداری شهر ریوش از مجموعه‌های توانمند ما در استان هستند، گفت: با احداث آزادراه حرم تا حرم که به عنوان پروژه یک ما در استان به کشور معرفی شده فاصله کوهسرخ به مشهد به لحاظ آزادراه از این مسیر بسیار نزدیک‌تر می‌شود.

نماینده مردم منطقه ترشیز در مجلس شورای‌اسلامی نیز در این مراسم گفت: اگرچه وقتی خدمت بسیار کوچکی در شهر ریوش مانند سی‌ان‌جی مردم را بسیار خوشحال می‌کند، اما در واقع این کار جزء وظایف ما بوده و سال‌ها قبل باید انجام می‌شد.

حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین افزود: کوهسرخ هرچند محروم اما مقتدر و با عزت است، سرداران بزرگ ابتدای انقلاب و تأثیرگذار در منطقه ترشیز و بلکه خراسان از منطقه کوهسرخ هستند.

وی توجه به منطقه کوهسرخ را ضروری دانست و افزود: راه‌های مواصلاتی نامطلوب یکی از مشکلات جدی منطقه است که توجه مسئولان استانی را می‌طلبد.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=8760
  • نویسنده : علیرضا افتخاری ترشیزی
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

برچسب ها

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.