• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
پارس وی دی اس
5

راه سپهبد شهید سلیمانی ادامه دارد

  • کد خبر : 4012
  • ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۹:۰۴
راه سپهبد شهید سلیمانی ادامه دارد

راه سپهبد شهید سلیمانی ادامه دارد یادداشتی برای مقام سردار دلها-لیلا قرایی ترشیزی  نگاهي به گذشته کنيم که داعش با حمايت قدرت‌هاي مسلط جهاني در عراق پيدا شد و با گرفتن بخشي از سرزمين‌هاي عراق و سوريه چيزي به نام دولت اسلامي عراق ـ شام را تشکيل داد و فجيع‌ترين جنايت‌هاي ضدبشري را مرتکب شد […]

راه سپهبد شهید سلیمانی ادامه دارد

یادداشتی برای مقام سردار دلها-لیلا قرایی ترشیزی

 نگاهي به گذشته کنيم که داعش با حمايت قدرت‌هاي مسلط جهاني در عراق پيدا شد و با گرفتن بخشي از سرزمين‌هاي عراق و سوريه چيزي به نام دولت اسلامي عراق ـ شام را تشکيل داد و فجيع‌ترين جنايت‌هاي ضدبشري را مرتکب شد که رفتارهاي آنها غير از اين‌که جنايت ضدبشري محسوب مي‌شود به صورتي بسيار زننده چهره زشتي را از اسلام در جهان ترسيم مي‌کرد و ما ديديم که چه جنايات علني را مرتکب شدند و بسياري در شبکه‌هاي مجازي هم ديدند گروهي به نام اسلام آمده‌اند.

چه فجايعي را مرتکب مي‌شوند. هيچ‌کس ياراي رويارويي با آنها را نداشت. آمريکا ادعا مي‌کرد که مي‌خواهد با آنها مقابله کند اما شاهد بوديم که کاروان‌هاي لجستيکي داعش در ميان چشم آمريکايي‌ها به سمت ترکيه مي‌رود و خط لجستيکي براي اين گروهک تروريستي فراهم مي‌کند. نفت براي داعش مي‌فروختند، پول براي داعش فراهم مي‌کردند و اسلحه و تسليحات در اختيار داعش مي‌گذاشتند تا بتوانند اين جريان را ابزاري براي مقابله با انقلاب اسلامي بکنند. آن روزهاي تلخ را ياد بياوريم. نيروهاي جمهوري‌اسلامي با رشادت، با شجاعت و با ايماني که داشتند، وارد اين معرکه شدند و مبارزه با داعش را آغاز کردند و آنقدر قدرتمندانه ظاهر شدند که در آخرين مرحله از عمليات، شهيد سپهبد قاسم سليماني پشت تريبون گفت؛ «سه ماه ديگر به حيات داعش در جهان پايان مي‌دهيم». يادتان هست؟ و واقعا اين سه ماه هنوز نرسيده بود که اين اتفاق افتاد.

اين نشان دهنده ارزش‌هاي مبارزاتي شهيد قاسم سليماني است که توانست دوباره آرامش و امنيت را به عراق و سوريه برگرداند. اگرچه خساراتي که توسط داعش وارد شده به اين آساني قابل جبران نيست چون ويراني‌هاي گسترده به بارآمده و مظلومان بسياري جان خود را از دست دادند ولي بالاخره شر اين گروه فاسد کنده شد. آمريکايي‌ها که ادعاي مبارزه با تروريسم مي‌کنند قهرمان مبارزه با تروريسم را در منطقه مورد حمله قرار دادند و اين جنايت فجيع را در حمله به سردار سپهبد قاسم سليماني انجام دادند که اين يکي از ننگين‌ترين حوادثي است که قدرت‌هاي جهاني مثل آمريکا در جهان مرتکب شدند و البته براي ما بسيار روشن است همين‌طور که ديديد چطوري انتقام خون شهيد حججي گرفته شد، انتقام خون شهيد همداني گرفته شد، انتقام خون مظلوم شهيد حاج قاسم سليماني هم گرفته خواهد شد و مرتکبين اين جنايت از عواقب آن مصون نخواهند ماند.

راه سليماني هم متوقف نمي‌شود. ديديم رهبرمعظم انقلاب بلافاصله بعد از شهادت قاسم سليماني فرمانده جديد انتخاب کردند و به فرمانده جديد ماموريت دادند؛ برنامه‌هاي سپاه قدس همان است که در زمان شهيد سليماني بوده. بنابراين راه او ادامه دارد، مسير او ادامه دارد، دستورات فرماندهي هم همين را مي‌گويد و جايگزين او هم انتخاب شد که از جنس خودش است.

اين‌که مي‌بينيم قائم مقام سليماني به جاي سليماني نشست يعني همان مسير و همان حرکت و همان برنامه‌ريزي‌ها ادامه پيدا خواهد کرد. از خداوند مي‌خواهيم که به دست و بازوي فرمانده جديد برکت دهد و دل مردم ايران که الان از شهادت سليماني خونبار است را تسکين دهد.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=4012
  • نویسنده : لیلا قرایی ترشیزی
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.