• امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
پارس وی دی اس
2

برخی در این شهر مستکبر شده‌اند

  • کد خبر : 8949
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۴
برخی در این شهر مستکبر شده‌اند
صدای خاوران-قرشی با تاکید بر این‌که رویکرد مهم ستاد، مطالبه‌گری از مسوولان است؛ افزود: در خصوص برخی مسائلی که اخیرأ در شهرستان اتفاق افتاده پیگیری‌ و مکاتباتی داشته‌ایم، مسئولان باید پاسخ‌گوی اقدامات و تصمیمات‌شان باشند. وی با اعلام این‌که هیچ مسئولی نمی‌تواند پایگاه خبری و نشریه دارای مجوز را برای انتشار اخبار خاص مجاب کند؛ تاکید کرد: مسئولین نباید به اصحاب رسانه برای انتشار اخبار فشار بیاورند، اگر این اتفاق بیفتد مردم ضرر می‌کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کاشمر گفت: متاسفانه افرادی در این شهر مستکبر شده‌اند و ما در راستای حفظ حقوق عامه با آنها هیچ تعارفی نداریم.

مصطفی قرشی‌یزدی در نشست خبری خود با خبرنگاران با تاکید بر این‌که تا جایی که توان داشته باشیم با دفاع از حقوق عامه، پیگیر مسائل‌شان هستیم، خاطر نشان کرد: تاکنون در خصوص وضعیت بیمارستان، عدم حضور به موقع پزشکان بر بالین بیماران، وضعیت خدمات‌دهی بیمارستان، قانون جوانی جمعیت، ضمانت‌‌نامه‌های بانک‌ها و… مطالبه‌گری‌هایی داشته‌ایم.

قرشی با تاکید بر این‌که رویکرد مهم ستاد، مطالبه‌گری از مسوولان است؛ افزود: در خصوص برخی مسائلی که اخیرأ در شهرستان اتفاق افتاده پیگیری‌ و مکاتباتی داشته‌ایم، مسئولان باید پاسخ‌گوی اقدامات و تصمیمات‌شان باشند.

وی با اعلام این‌که هیچ مسئولی نمی‌تواند پایگاه خبری و نشریه دارای مجوز را برای انتشار اخبار خاص مجاب کند؛ تاکید کرد: مسئولین نباید به اصحاب رسانه برای انتشار اخبار فشار بیاورند، اگر این اتفاق بیفتد مردم ضرر می‌کنند.

وی همچنین در خصوص مشکلات اخیری که برای وضعیت مرغ در شهرستان به وجود آمده است، گفت: ما هم می‌دانیم در این زمینه مشکلات و مافیایی وجود دارد.

قرشی افزود: فردی که مجوز سردخانه زیرصفر گرفته، بعد از مدتی با روابطی که داشته به بهانه عدم صرفه اقتصادی مجوز سردخانه را تغییر و آن را بالای صفر می‌کند، مگر نباید فرد را ملزم کنیم بخشی از سردخانه را زیر صفر نگه داشته تا مرغ به جای این‌که از کاشمر به سرخس برود و مجدد کرایه حمل بخورد، در این شهر نگهداری شود؟

وی خاطر نشان کرد: چرا کسی در خصوص خوراک دامی که با فرمول خاصی وارد بازار می‌شود، پیگیری نمی‌کند؟

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کاشمر در پایان با بیان این‌که هرچند یکی از مهم‌ترین ماموریت‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر موضوع عفاف و حجاب است، اما تنها ماموریتش نیست؛ افزود: ستاد وظیفه گسترده‌تری در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی و پیگیری مطالبات مردم از مسوولان در جامعه دارد.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=8949
  • نویسنده : غلامحسین دباغ یزدی
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

برچسب ها

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.