• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
پارس وی دی اس
6

باید برای تبیین و ترویج اقتصاد مقاومتی تلاش کرد

  • کد خبر : 5646
  • ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
باید برای تبیین و ترویج اقتصاد مقاومتی تلاش کرد
صدای خاوران-امام جمعه کاشمر گفت: باید در راستای تبیین و ترویج اقتصاد مقاومتی با رویکرد حمایت از سرمایه گذاری با هدف ایجاد اشتغال در شهرستان بیشتر توجه، تمرکز و تلاش کرد.
حجت الاسلام طاهری، در نشستی با فرماندار و اعضاء شورای تامین شهرستان کاشمر که در محل بیت وی تشکیل شد، افزود: جمهوری اسلامی یک فرصت استثنایی است که درطول تاریخ در اختیار جریان فکری اهل بیت(ع) قرار گرفته که اگر این فرصت غنیمت شمرده شود جریان‌های فکری طالبانی قطعا شکل نخواهد گرفت.
وی عنوان کرد: این فرصت به برکت هدایت‌های امام(ره) و خون پرخروش شهدا محقق شد و با رهبری‌های رهبر معظم انقلاب و خون شهدای مدافع حرم و وطن ثبات پیدا کرده و ادامه خواهد داشت و دراین مسیر هرچه از آبرو و وقتمان هزینه کنیم ارزشمند است.
امام جمعه کاشمر با بیان اینکه مسیر، محورها و هدف بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری برای همه روشن و مشخص است، گفت: اخلاق و معنویت به عنوان موتورپیشران در شهرستان است که باید برای تبیین آن بیشتر تلاش شود.
وی ادامه داد: باید در راستای تبیین و ترویج اقتصاد مقاومتی با رویکرد حمایت از سرمایه گذاری با هدف ایجاد اشتغال در شهرستان بیشتر توجه و تمرکزشود.
طاهری گفت: وجود امام زادگان اعظم در شهرستان در کنار پنج حوزه علمیه از ظرفیتهای بالایی است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
در این جلسه مسلم ساقی، رئیس شورای تامین کاشمر، اظهار کرد: با خرد جمعی از همه ظرفیتهای شهرستان درراستای خدمت به مردم بهره گرفته شده و تصمیم گیری ها در جلسه های مختلف با نگاه پیشگیرانه بوده است.
وی تصریح کرد: در انتخابات گذشته به عنوان یک پروژه ملی با هم افزایی و همدلی و درراستای افزایش اعتماد عمومی با تکیه براصل قانون مداری و بی طرفی این مهم در شهرستان محقق شد.
فرماندار کاشمر عنوان کرد: هر اقدام و رویداد مثبت و مبارکی که در حوزه‌های مختلف اقتصادی و سرمایه گذاری شهرستان انجام شده در فضای همدلی و همراهی و هم افزایی بوده است.
وی گفت: پذیرای نقد منصفانه از سوی صاحب نظران، ارکان حاکمیت و رسانه‌ها هستیم و باید با حفظ جایگاه‌ها از تخریب یکدیگر پرهیز نماییم.
ساقی با اشاره به اینکه اولویت اول کشور بحث سلامت است، مطرح کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا با هدف اقناع سازی و پرهیز از ایجاد محدودیت و ممنوعیت برای اقشار مختلف مردم به دور از افراط و تفریط تصمیم گیری شده است.
وی با بیان اینکه تاکنون 42 درصد جمعیت بالای 18 سال در شهرستان واکسن تزریق نموده‌اند، گفت: سومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون در مرکز آموزش عالی کاشمر با هدف تزریق واکسن به دانشجویان و مردم عادی راه اندازی شده است.
فرماندار کاشمر افزود: تاکنون 19 درصد جمعیت جامعه هدف دز دوم واکسن خود را دریافت نمودند، همه امکانات شهرستان را بکار خواهیم گرفت تا سطح واکسیناسیون را به بالای 85 درصد برسانیم.
وی گفت: اگرچه با تلاش های انجام شده اتفاقات خوبی درحوزه سرمایه گذاری و فعال شدن واحدهای تولیدی نیمه فعال در شهرستان انجام شده ولی هنوز اقدامات و تلاش بیشتر باید انجام شود، آنچه مهم است خدمت به مردم برای توسعه شهرستان است.
لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=5646
  • نویسنده : جواد افتخاری
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.