• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
پارس وی دی اس
1

بانک‌هایی که اذیت می‌کنند؛ معرفی کنید!

  • کد خبر : 9996
  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۹:۴۲
بانک‌هایی که اذیت می‌کنند؛ معرفی کنید!
صدای خاوران-مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌رضوی در ادامه گفت: هیچ مشکلی در بحث تأمین میوه و دیگر اقلام مورد نیاز مردم در ایام ماه مبارک رمضان و شب عید نداریم. وی اظهار کرد: میوه شب عید نوروز توسط بخش خصوصی و به میزان 500 تن در سردخانه‌ها دپو شده و مشکلی از این بابت نداریم، لذا هر شهرستان باید مقدار موردنیاز میوه مصرفی خود را به ستاد استان اعلام تا به همان مقدار به شهرستان ارسال شود.

 

 مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌رضوی گفت: مردم بانک‌هایی را که در پرداخت تسهیلات تکلیفی دولت اذیت می‌کنند را به استانداری معرفی تا پیگیری شود.

 رضا رمضانی در سفر به بردسکن اظهار کرد: تسهیلات تکلیفی اصلاً جایی برای بحث ندارد، لذا دولت تکلیف کرده تا بانک‌ها در اسرع وقت تسهیلات تکلیفی از جمله تسهیلات وام ازدواج را در اختیار زوجین قرار دهند.

وی افزود: در حال حاضر افراد پشت نوبتی نداریم، اما باید بانک‌ها در زمان مقرر این تسهیلات را به زوجین و آن‌هم با داشتن یک ضامن معتبر پرداخت نمایند.

رمضانی تقاضای کسر از حقوق و یا دو ضامن را رد کرد و اظهار کرد: داشتن یک ضامن معتبر بدون چک برگشتی و معوقه بانکی برای وام کفایت می‌کند، لذا به کلیه فرمانداران در شهرستان‌ها اعلام شده است ضمن نظارت بر این روند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، گزارش را به استانداری اعلام تا در شورای بانک‌ها موضوع بررسی و تذکر داده شود.

وی به تأکید رئیس‌جمهور بر تسریع بر اعطای تسهیلات زوجین اشاره کرد و گفت: داشتن یک ضامن کارمند، یا داشتن شغل آزاد و یا بازاری دارای پروانه کسب کفایت می‌کند و در غیر این باید به استان گزارش شود.

هیچ مشکلی برای تأمین میوه شب عید نداریم

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌رضوی در ادامه گفت: هیچ مشکلی در بحث تأمین میوه و دیگر اقلام مورد نیاز مردم در ایام ماه مبارک رمضان و شب عید نداریم.

وی اظهار کرد: میوه شب عید نوروز توسط بخش خصوصی و به میزان 500 تن در سردخانه‌ها دپو شده و مشکلی از این بابت نداریم، لذا هر شهرستان باید مقدار موردنیاز میوه مصرفی خود را به ستاد استان اعلام تا به همان مقدار به شهرستان ارسال شود.

وی تأمین خرما و دیگر اقلام مایحتاج مردم را مورد توجه قرارداد و اظهار کرد: طرح فجرانه یک اقدام حمایت از مردم از دهک یک تا هفت بود که از بهمن‌ماه به مدت سه ماه ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=9996
  • نویسنده : جواد افتخاری
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

برچسب ها

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.