• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
پارس وی دی اس
0

انشعاب آب مشترکین بدحساب قطع می‌شود

  • کد خبر : 10005
  • ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۹:۴۴
انشعاب آب مشترکین بدحساب قطع می‌شود
صدای خاوران-معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب خراسان‌رضوی با اشاره به فروش حدود ۱۸۰ میلیون مترمکعب آب در۱۰ماه امسال خاطرنشان کرد: کنتورهای فرسوده و معیوب از عوامل افزایش آب بدون درآمد محسوب می‌شوند که بر درآمد آبفا با وجود هزینه‌های بالای تولید، انتقال و عرضه آب تأثیر مستقیم دارند. وی بیان کرد: با هدف دسترسی به آمار دقیق مصرف آب شرب یک‌میلیون و ۳۰۸ هزار مشترک آب شهری و روستایی، نسبت به تعویض ۲۳ هزار و ۵۸۴ فقره کنتور آب از ابتدای امسال تاکنون اقدام شده است.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب خراسان‌رضوی بر قطع انشعاب آب سازمان‌ها، ادارات و مراکز و مشترکین بدحساب بدهکار تأکید کرد.

محمد سلطانی در گفت‌وگویی با بیان این‏که مطالبات این شرکت از مشترکین هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال است، این مبلغ را قابل وصول دانست و اظهار کرد: ادامه و توسعه خدمات‌رسانی به ذینفعان و مشترکان و هم‏چنین پرداخت مطالبات پیمانکاران و فروشندگان لوازم و کاهش هدر رفت آب در گرو پرداخت به‌موقع هزینه‌های آب‌بها است.

وی طلب آبفا را فقط از یکی از ادارات استان ۱۵۰ میلیارد ریال اعلام و بر قطع انشعاب آب سازمان‌ها، ادارات و مراکز و مشترکین بدحساب بدهکار تأکید کرد.

وی استفاده از ظرفیت‌های قانونی، آئین‌نامه‌ها و بخشنامه‌ها را از دیگر راه‌های درآمدزایی برشمرد و از طرح این شرکت برای خروج قرائت کنتورها از بدنه برون‌سپاری خبر داد و اظهار کرد: این طرح در هفت شهرستان اجرا شده است.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب خراسان‌رضوی با اشاره به فروش حدود ۱۸۰ میلیون مترمکعب آب در۱۰ماه امسال خاطرنشان کرد: کنتورهای فرسوده و معیوب از عوامل افزایش آب بدون درآمد محسوب می‌شوند که بر درآمد آبفا با وجود هزینه‌های بالای تولید، انتقال و عرضه آب تأثیر مستقیم دارند.

وی بیان کرد: با هدف دسترسی به آمار دقیق مصرف آب شرب یک‌میلیون و ۳۰۸ هزار مشترک آب شهری و روستایی، نسبت به تعویض ۲۳ هزار و ۵۸۴ فقره کنتور آب از ابتدای امسال تاکنون اقدام شده است.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=10005
  • نویسنده : معصومه تقوی
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

برچسب ها

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.