• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
پارس وی دی اس
7

انتقاد فرماندار از نگاه منفی برخی خبرنگاران به محور کاشمر به شادمهر

  • کد خبر : 2282
  • ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۵
انتقاد فرماندار از نگاه منفی برخی خبرنگاران به محور کاشمر به شادمهر
فرماندار کاشمر با انتقاد از نگاه منفی برخی خبرنگاران به محور کاشمر به شادمهر گفت: اگر معتقدیم به مسائل نگاه واقع بینانه داریم باید هر دو قسمت خالی و پر لیوان را ببینیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای خاوران، مسلم ساقی در جلسه شورای اداری با اشاره به اینکه پروژه ‎هایی که در حوزه عمرانی، فرهنگی و اجتماعی انجام می‎شود مدیران موظف به اطلاع رسانی هستند، اظهار داشت: اگر نگاه واقع بینانه داریم باید هر دو قسمت خالی و پر لیوان را دید.
وی با بیان اینکه اگر بخواهیم مشکلات را بزرگ نمایی کنیم نگاه واقع بینانه و عدالتی نداریم، افزود: با تلاش همه مسئولان و تاکید استاندار خراسان رضوی تا شهریورماه آسفالت 13 کیلومتر از محور کاشمر به شادمهر به اتمام رسید.
فرماندار کاشمر عنوان کرد: به رغم اینکه بسیاری تلاش بر افتتاح قسمت ابتدایی باند دوم محور کاشمر به شادمهر را داشتند، اما با توجه به موضوع اهمیت نصب علائم و رعایت نکات ایمنی این محور در یک هفته قبل بازگشایی گردید.
وی در ادامه با انتقاد از اینکه در کدام یک از سخنانم از محور کاشمر به شادمهر به عنوان گذرگاه خونین نام بردم که برخی این عنوان را به کار می‎برند، افزود: این تیترها برای شهرستان بار منفی دارد.
ساقی بیان کرد: اگرچه رسانه‎ها باید دغدغه‎های مردم را بگویند اما متاسفانه یک رسانه مکتوب از ابتدای حضورم در شهرستان چندین مطلب منتشر نموده که تیتر اکثر آنها بار منفی دارد.
وی این گونه تیتر زدن‎ها را برای شهرستان مناسب ندانست و تصریح کرد: اگر چه رویکردم به محدود بودن حوزه رسانه‎ها نیست اما خبرنگاران باید دقت بیشتری کنند و اگر مشکلی هم است بزرگنمایی نکنند.
فرماندار کاشمر بیان کرد: همانگونه که به بیان مشکلات می‎پردازید نقاط قوت را هم مطرح کنید و تنها به نقاط ضعف نپردازید.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=2282
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.