• امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
پارس وی دی اس
3

استفاده از شیوه‌های علمی برای تقویت بخش کشاورزی ضروری است

  • کد خبر : 8742
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵
استفاده از شیوه‌های علمی برای تقویت بخش کشاورزی ضروری است
صدای خاوران-فرماندار شهرستان کاشمر در ادامه با اشاره به پیگیری پروژه‌های اولویت‌دار شهرستان در حوزه‌های زیرساختی و زیربنایی گفت: ‌شهرستان دارای ظرفیت‌های زیادی در بخش کشاورزی است. امیر دائی‌صراف افزود: با شناسایی مزیت‌های نسبی و رقابتی در ‌این حوزه باید کشاورزان را با شیوه‌های نوین بخش کشاورزی و دامپروری به‌منظور افزایش بهره‌وری آشنا ‌نماییم.

قائم‌مقام سازمان جهادکشاورزی خراسان‌رضوی استفاده از شیوه‌های علمی برای تقویت بخش کشاورزی را ضروری دانست.

محمد صبور در دیدار با فرماندار کاشمر گفت: در راستای رونق بخش کشاورزی و دامپروری منطقه و جهت افزایش بهره‌وری باید برنامه‌ریزی و ‌تلاش کرد.

وی توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی را برای رسیدن به جهش در تولید بسیار مؤثر دانست و اظهار کرد: در حوزه کشاورزی با اتکا به دانش روز و مدرن کردن کشاورزی می‌توان شعار سال را عملیاتی کرد.

قائم‌مقام سازمان جهادکشاورزی خراسان‌رضوی با تأکید بر لزوم استفاده از شیوه‌های علمی برای تقویت بخش کشاورزی و دام خاطر نشان کرد: باید مجتمع‌های ‌کشاورزی و دامپروری در منطقه ‌ایجاد و تقویت شود.

فرماندار شهرستان کاشمر در ادامه با اشاره به پیگیری پروژه‌های اولویت‌دار شهرستان در حوزه‌های زیرساختی و زیربنایی گفت: ‌شهرستان دارای ظرفیت‌های زیادی در بخش کشاورزی است.

امیر دائی‌صراف افزود: با شناسایی مزیت‌های نسبی و رقابتی در ‌این حوزه باید کشاورزان را با شیوه‌های نوین بخش کشاورزی و دامپروری به‌منظور افزایش بهره‌وری آشنا ‌نماییم.

وی تصریح کرد: تقویت زنجیره تولید گیاهان دارویی در منطقه، اصلاح نژاد دام و ارائه خدمات فنی و ‌مهندسی در این زمینه برای افزایش ارزش‌افزوده با محوریت اداره ترویج و مروجان کشاورزی باید تقویت ‌شود.

فرماندار کاشمر تصریح کرد: اصلاح الگوی کشت، یک کار اساسی و اولویت‌دار در جهادکشاورزی ‌شهرستان است که باید با استفاده از نظرات کارشناسی و علمی و با رویکرد تعاملی، کشاورزان را با مزایای ‌برخی محصولات کشاورزی آشنا نماییم.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=8742
  • نویسنده : زینت تازه دل
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.