• امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 14 May - 2024
پارس وی دی اس
3

استفاده از امکانات دولتی به نفع افراد در انتخابات؛ ممنوع

  • کد خبر : 9381
  • ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶
استفاده از امکانات دولتی به نفع افراد در انتخابات؛ ممنوع
صدای خاوران-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌رضوی با تأکید بر این‏که اهمیت جهاد تبیین در حوزه انتخابات باید برای مردم روشن شود، تصریح کرد: هر ۴۷ هزار رأیی که وارد صندوق‌ها شود یک درصد مجموع مشارکت استان را افزایش می‌دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌رضوی ترک فعل مدیران در برگزاری انتخابات را به‌هیچ‌وجه قابل‌اغماض ندانست و گفت: هیچ مسئولی حق جانبداری از هیچ نامزد انتخاباتی و یا استفاده از امکانات دولتی را به نفع فردی در انتخابات ندارد.

سیدهادی طباطبایی در شورای اداری شهرستان کاشمر دخالت دستگاه‌های دولتی، نیروها و روسا را در جانبداری یا علیه کاندیداهای انتخاباتی ممنوع اعلام کرد و افزود: هر جانبداری و تخلفی که از سوی مسئولی صورت گیرد به جد توسط ضابطان قضایی و نیروی انتظامی برخورد خواهد شد.

وی با اعلام این‏که ما ضامن سلامت و صحت انتخابات هستیم، از برگزاری ۴۱ انتخابات در نظام‌اسلامی خبر داد و عنوان کرد: شاید در این سال‌ها یک یا دو صندوق باطل شده باشد، اما خدشه‌ای در روند انتخابات وارد نشده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌رضوی با تأکید بر این‏که اهمیت جهاد تبیین در حوزه انتخابات باید برای مردم روشن شود، تصریح کرد: هر ۴۷ هزار رأیی که وارد صندوق‌ها شود یک درصد مجموع مشارکت استان را افزایش می‌دهد.

وی با تأکید بر این‏که باید انتخاباتی سالم و پرشور داشته باشیم، افزود: وظیفه برگزاری انتخابات برعهده دولت و تمامی نهادها است، هرچند وزارت کشور به لحاظ نیرو با مشکلاتی مواجه است اما این نباید مانعی برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور شود.

طباطبایی با تأکید بر این‏که همه نیروها و امکانات باید در میدان باشند، گفت: هر مسئولی که در برگزاری انتخابات همکاری نداشته باشد ترک فعل آن فرد را اعلام خواهیم کرد و قطعاً دستگاه قضا در این مسیر ما را همراهی خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=9381
  • نویسنده : معصومه تقوی
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.